Yes!!! Vandaag hebben we getest nadat ik 7 dagen overtijd was, een knalpositieve test!!! We durfden nog niet eerder te testen om een mogelijke teleurstelling te voorkomen. Sinds Augustus ben ik gestopt met de pil. Afgelopen maand zijn we er eens niet mee "bezig" geweest, ik wilde het alleen maar "doen" als we er ook echt zin in hadden, en dat heeft zijn vruchten afgeworpen! Ik wilde graag zwanger dertig worden, dat is net op tijd gelukt Volgende maand ben ik jarig, en ik heb nu al het mooiste verjaardagskado ooit gekregen!!! We zijn om het te vieren romantisch uit eten geweest, ik kon alleen niet veel eten, had zo'n "vol" gevoel hahaha Gefelicteerd voor degenen die nu ook zwanger zijn, ik ben blij om bij de "club"te horen! Eindelijk, Jippie. Groetjes van een blij Bubbeltje!!!
GEFELICITEERD!!!! Fijn gevoel hè?!!! Ik word over 2 maanden 30 en vind dat ook wel heel bijzonder om dan zwanger te zijn ! Geniet er lekker van meid!!!!
Wat heerlijk voor je!!! Ik was er ook helemaal "vol" van toen ik net ontdekt had dat ik zwanger was. Een geweldig rijk gevoel! Geniet er maar lekker van!