Eigenlijk misschien een beetje overbodig na inmiddels 4 positieve testen, maar heb er net weer 1 gedaan en krijg er morgen nog 1 met de post waarop vermeld staat hoelang ik zwanger zou zijn. Het is zo onwerkelijk maar zo geweldig!! Vooral na de miskraam van de vorige keer ben ik dit keer enorm onzeker. Ik heb het nieuws al hier gemeld, maar wil het het liefst van de daken schreeuwen! Al doe ik dat nog maar niet natuurlijk. Ik zal nu ongeveer nog maar 5,5 week zwanger zijn, de tijd gaat zo ontzettend langzaam.. Heb as dinsdag een afspraak bij de vk en zit gewoon op hete kolen. Wat zou het toch geweldig zijn als het dit keer wel allemaal goed mag gaan!!!! Zo ontzettend moeilijk om het nog zo lang geheim te houden. Heb mijn moeder verteld over een positieve test en mijn beste vriendin en daar blijft het voorlopig bij. Mijn vriend en ik zijn heel blij, maar dit keer ben ik vooral afwachtend. Sinds 2 dagen voel ik mijn borsten gevoelig worden en mijn onderbuik lijkt al wat vorm aan te nemen. Voordat ik een miskraam kreeg, had ik bij 10 weken al echt een flinke buik en enorme borsten (die heb ik normaal echt NIET ) Ben benieuwd of het dit keer ook allemaal zo hard gaat met groeien. Het zal ons 3e kindje worden, of tenminste het 2e kindje van ons samen. Ik heb al een zoon van 11 die ik kreeg toen ik 18 was. Inmiddels ben ik 29 en mijn wens is altijd geweest om voor mijn 30e 3 kindjes te hebben. Heb het eens uitgerekend en als het allemaal goed mag gaan zal de uitgerekende datum rond mijn verjaardag zijn. Stiekem hoop ik op mijn verjaardag, het mooiste kado ooit. Ondertussen probeer ik me niet te druk te maken en geen enge dingen in mijn hoofd te halen, maar het echte genieten zal voorlopig nog wel eventjes duren ben ik bang. Heb wel heel veel zin in dinsdag! En dan hoop ik echt dat ik nog een keertje mag komen voordat we 13 aug. op vakantie gaan. Dan ben ik gerust en kan ik dubbel genieten van de vakantie. Ja dames, heb er zin in!!! Liefs Mariëlle
Ja erg he??? Maar geeft toch steeds weer een heerlijk, bevestigend gevoel. Vandaag komt de CB met indicator met de post, die ga ik nog doen en dan stop ik hoor. Veel te dure hobby!!