hoi ik ben sharon. ik ben 14 novemder ong geworden maar heel licht, maar daarna niet meer. ik voel me wel anders dan normaal. ik heb ook getest maar de eerst en de tweede keer was het heel licht zicht daar je moest heel goed kijken voor dat je wat zag. toen ben ik naar de bokter geweest en nog een test gedaan maar die was ook negatief, dat vond ik zo raar. ik was zo onzekker en ik heb er weer een gekocht en ja hoor die was positief ik heb een afspraak gemaakt voor een echo, maar ze konden niets vinden dat vond ik zo raar toen dacht ik wat moet ik nu doen. ik heb overal last van mijn borsten doen pijn en worden donker van kleur ik voel me niet lekker ik heb ook pijn in mijn onder rug en het trekt door naar mijn blaas. wie heef diet ook gehad. veel liefs sharon
Welke testen heb je gebruikt? Als het Romed is geweest dan ben ik bang dat je voor de gek gehouden bent want die testen zelfs bij mannen positief Ben je na die menstruatie in November niet meer ongesteld geweest? En wanneer ben je gestopt met de pil?
ik ben 11 nov ben ik gestopt met de pil. en ik de test clearblue gebruikt. en ik ben verder niet ong gweest. groetje sharon
Dan denk ik toch echt dat je aan het ontpillen bent. Dat je menstruatie nu zo lang uitblijft heeft te maken met het feit dat je hormonale huishouding nu een beetje door de war is. Voorheen werd alles geregelt doot de pil. Nu moet je lichaam het weer helemaal zelf doen. Het kan soms wel tot een half jaar duren voordat je cyclus weer een beetje normaal verloopt. Al die kwaaltjes die je nu hebt of nog krijgt kunnen ook te wijten zijn aan het ontpillen. Het vervelende is dat diezelfde kwaaltjes op zw symptomen kunnen lijken. Vandaar de verwarring van de meesten. Is erg vervelend. Hoe je dan aan een positive test kwam weet ik niet. Maar als er niets te zien was op de echo dan mag je toch aannemen dat je niet zwanger bent, helaas. Er zit niets anders op dan afwachten, jammer genoeg. Maar vooral doorgaan met klussen, meis ALS er dan een eisprong komt, dat je 'm zeker niet mist. Want voor hetzelfde geld tel je gewoon blind aan Veel succes.
hoi met sharon. maar kan het dan niet zo zijn dat het nog te vroeg is voor een echo. dat ze nog niets kan zien. ik heb ook zo last van mijn rug en dat loopt door naar mijn blaas. veel liefs sharon
clearblue is toch best betrouwbaar.. heb je een foto van de test.. misschien had je te vroeg getest en de ha te kort gewacht of ook te vroeg getest
nee ik heb geen foto van die test, maar het zegt toch echt dat ik zwanger ben. maar als ik ong moet worden dan moet ik deze week het worden. gr sharon
Dan KAN uitmaken. Bij een uitwendige echo heb je een enigszins gevulde blaas nodig Dan kan de baby, of ik jou geval het vruchtje, het best gezien worden. Wanneer het beeld bij een uitwendige echo niet helemaal duidelijk is zullen ze een inwendige echo doen. Vaak doen ze deze echo wanneer je nog maar heel kort zwanger bent. Er is meer te zien op een inwendige echo omdat deze dichter bij de baarmoeder kan komen. Ik ben geen echoscopist maar dit weet ik dan nog wel Maar blijkbaar vond degene die bij jou de echo heeft gedaan het niet nodig om een inwendige echo te doen. Anders denk ik dat hij/zij dat wel gedaan zou hebben. Ik denk dus dat je er beter vanuit kunt gaan dat je niet zwanger bent. Anders is de teleurstelling wanneer je straks ongesteld wordt alleen maar groter. En je kunt natuurijk altijd over een paar dagen nog een keer testen. Je zei ook: als ik ong moet worden dan moet ik deze week het worden. Hoe weet je dat zo zeker dan?
dat heb ik zo uit gerekent. ik den dat ik het maar moet afwachten. anders doe ik nog een test. gr sharon
Meis, zoals ik al zei in een eerder berichtje. Je bent nog maar pas gestopt met de pil. Je kan dus met ontpillen te maken krijgen. Je menstruatie kan soms wel maanden uitblijven hierdoor. Wat dus inhoud dat je cyclus moeilijk te berekenen is. Ik zeg niet dat het zo is maar hou er rekening mee. Natuurlijk hoop ik voor je dat je gewoon lekker zwanger bent. Maar voor jezelf kan je er beter vanuit gaan dat het niet zo is. Moeilijk, ik weet het. Want we willen natuurlijk allemaal maar al te graag zwanger zijn Test over een paar daagjes gewoon nog een keer. En ga niet van je berekening uit wat betreft je menstruatie. Ook al blijkt de test straks negatief. Ik wens je heel veel succes. En duim voor je dat je straks positief test en gewoon lekker zwanger bent.
wat je zegt over je lichte ongi en zwangerschapsklachten heb ik ook gehad, en wel de maand voordat ik zwanger raakte. ik hoorde later van de gyn dat dit heel vaak schijnt te gebeuren. Het kan bijvoorbeeld gaan om een mislukte innesteling waardoor je wel wat symptomen hebt maar uiteindelijk niet echt zwanger wordt. maar door de dan wel aanwezige hormonen kun je alsnog vrij snel zwanger raken. heel bizar, ik heb toen een topic hierover geplaatst en het bleek bij meer meiden zo te zijn geweest. de maand voor ze zwanger raakten, een hele lichte ongi. dus ik hoop het voor je.
ja dat is echt gek. toen ik mijn eerste echo heb kon ze niets vinden maar ik dacht echt dat ik wat zach iets rond bij mijn blaas. maar of het iets was weet ik niet. maar het kan ook te vroeg zijn veel liefs
Ik zou nog eens naar de dokter gaan. En neem dan alle positieve testen mee! Je hebt toch geen romedtesten gebruikt. Die kunnen namelijk vals positief aangeven.
ik heb de test van de krutvat en van clerblu die test heb ik gedruikt. en ik heb een keer gependeld op de pagina, en de pendel was dec 2006 en ik ben er in dec er achter gekomen om te gaan testen en dat heb ik gedaan en de test was positief. zou het dan toch zo zijn. zou ik dan toch zwanger zijn van een jongentje. veel liefs