Dankjewel Ja wou er iets speciaals mee doen omdat de tekst naar 24 uur verdwijnt..en dit vond ik wel mooi
Wat geweldig gefeliciteerd!! En een super mooie foto!! Arghh.. mocht van mezelf hier niet gaan kijken omdat ik anders nog hyperder wordt haha, maar het gaan vanzelf, wil het zo graag en vind het geweldig om te lezen dat andere meiden zwanger zijn geraakt! Dan wordt ik zo blij! Echt, zwangere meiden, gefeliciteerd!!!!!!
gefeliciteerd! wij zijn ook zwanger van ons eerste kindje! wij zijn nu 4 weken en 2 dagen zwanger..aan jouw ticker te zien.. schelen we dus maar 1 dag leuke foto! heb je het de opas en omas direct verteld?
Dankjewel...ook gefeliciteerd.. Ja ik kan mijn mond niet houden dus heb wel gewn gezegd tegen iedereen en als het mis gaat dan heb ik ook weer steun van iedereen.....ik heb zoveel dingen meegemaakt bij anderen die al veel verder waren en het ook mis ging...dus tja het kan altijd mis gaan dus ik vertel het wel maar dat is natuurlijk ook mijn mening...ik ben veelste trots en blij hihihi..
haha okeej dan, ja dat is ook wel zo..wij wachten toch nog even met t vertellen tot na de eerste echo hebben jullie al een afspraak bij een vk staan?
haha oke sterkte mij lukte dat echt niet had mijn mannetje belooft toen k hem belde met het goeie nieuws dat ik het echt niet zo vertellen echt niet maar ondertussen wist mijn schoonzus het al en mijn tante en later mijn manlief bericht dat ik het toch mijn vader maar ging vertellen want kon het niet voor me laten...en toen zijn we savonds ook naar mijn schoonouders gegaan en mijn schoonmoeder kan het ook niet voor zich houden die is veelste blij..heb vandaag alweer kleine dingentjes gekregen van der dus hahaha... ja moet 8 december en volgende week woensdag afspraak met moeders voor moeders...
Oke wat goed! ik heb me ook opgegeven voor moeders voor moeders..dat was een ding wat ik wel zeker wist, omdat mijn ouders zonder reden zomaar 10 jaar lang geen kleintje konden krijgen..en toen ineens DAAR WAS IK vind het dus ook zeker een wonder dat ik nu wel zo snel zwanger mag worden en hoop er ook echt andere vrouwen mee te helpen Wij willen wachten tot na de echo..maar heb zo het idee dat mijn vriend zijn mond niet kan houden die wil het maar wat graag van de daken schreeuwen.. Wij gaan 23 dec trouwen en dan ben ik bijna 11 weken..dan willen we het op de bruiloft aan iedereen vertellen..maar de ouders natuurlijk een paar weken eerder :-D
Gefeliciteerd!! Kom je ook bij juli mama's kletsen?!! link is in mijn handtekening ( er zijn er meerdere hoor kijk zelf maar bij welke je wilt ) en superrrr leuk die foto!!! Ik zal er haast nog een test voor doen om het ook zo te doen! leuk voor later!!!