We zijn nu een paar maandan bezig met zwanger worden. Vorige maand was ik flink 2 weken overtijd maar niet zwanger, zag het dus ook somber in deze maand. Moest gisteren naar de huisarts want ik heb slijmbeursonsteking en kreeg medicijnen mee. Thuis bijsluiter gelezen en die zei dat ik het niet mocht innemen als ik zwanger was/ wilde worden. Vandaag dus voor de zekerheid getest voor dat ik die pillen in wilde nemen. Nog maar 2 dagen overtijd maar er staat heel duidelijk ZWANGER! Hihihih ik ben zo blij, ging er deze maand gewoon echt niet vanuit!
gefeliciteerd! dus die medicijnen maar niet slikken... dat de huisarts daar niet beter om heeft gedacht. of wist hij dat niet? ik moest laatst ook medicijnen, maar heb het niet gekregen, want je wist maar nooit zei hij...
Bedankt allemaal! Ik ben zo blij heb net een 9 maanden dagboek gekocht! nu hopen dat het allemaal voorspoedig zal gaan verlopen! liefs marleen
Hoi Marleen, van harte hoor! En nu inderdaad maar lekker van genieten! Ik heb vandaag ook zo'n dagboek gekocht, de nieuwe van Anna G.
Als ik het goed zie kan ik jou ook feliciteren robbin77 Gefeliciteerd! Ik vind het zelf allemaal wel erg spannend hoor, this nog zo pril. Hoop dat alles goed zal gaan!
Hoi jij ook gefeliciteerd.. Grappig er zit maar 1 dag verschil tussen ons Nou dan moeten wij elkaar maar in de gaten gaan houden en de symptonen bespreken Want ik heb gelukkig nog nergens last van Groetjes...
Bedankt allemaal:d Ik ben echt zo super blij. Heb net de verloskundige gebeld en heb 27 november het eerste gesprek en dan 2 december de echo........spannend....