ik blijf twijfelen! na 6 positieve thuistesten (vanaf 5 nov tot nu) en 2 negatieve HA testen, (1 vorige week en vandaag weer 1 gedaan bij HA) moest ik nu bloed gaan prikken! vanavond rond half 5 mag ik naar de HA bellen voor het resultaat.... IK TWIJFEL ZOOOOO! : als ik mijn lichaam moet geloven: ja zwanger.... zeurderig gevoel in onderbuik, moe...heel erg moe en geen eetlust...! als ik de testen moet geloven...ja zwanger... 6 posi tegen 2 nega.... maar ja...wat een dokter zegt,zal je ook moeten kunnen geloven en vertrouwen.....toch? grrrrrrr....was het nu maar al half 5! groeten een erg ongeduldige en bange mama
Wat raar Chrisje.....ik zal om half 5 proberen te kijken wat je uitslag was, onzekere tijden zo.... Hou je taai meid!
ja kweet het....was net gaan geloven dat het gewoon raak was, en dat die 1 ha test niet goed gedaan was of zo.....maar moest vanmorgen bij HA zijn ivm mijn zoontjes verkoudheid en hij vroeg me gelijk in een potje te plassen, was nog niet naar de wc geweest....dus zou goeie urine moeten zijn.... en verwachte nu een vette streep bij de HA...maar helaas!
Spanned, mijn moeder heeft het ook eens gehad. De HA teste positief maar ze was niet zwanger in haar geval gelukkig ze wilde niet meer zwanger worden. Ik duim voor je!
Ik zit heel hard voor je te duimen. Ik hoop dat het helpt. Bijna half 5................................
Nou.....ik heb goed nieuws: Mijn HCG was redelijk verhoogd..... (vergelijkbaar met 4 a 5 weken zwanger) dus.....WE ZIJN TOCH ZWANGER ! Nu moeten we het wel geloven ! Nu pas kan ik genieten ! BEANKT VOOR DE STEUN MEIDEN...AFGELOPEN UREN! JOEPIIIIEEEEE IK BEN ZOOO BLIJ!
Jullie zullen het niet geloven....ik zelf nog steeds niet...maar gister rond 22.30 begon ik te vloeien, ben naar HAP geweest...mijn lichaam stoot het vruchtje af...moest naar huis en afwachten....vanacht niet kunnen slapen, baadde in het bloed .....heb heel de nacht liggen huilen... mij zul je hier voorlopig niet meer zien....ik heb het gehad...het hoeft zo niet meer voor mij...2 miskramen op 3 maanden tijd....ik ben er ka-pot van! christa.
Dat is héél erg voor jullie! Heel veel sterkte en wij hopen allemaal dat het daarna senl goed is. X-je