..ja ja ja ik heb twee positieve testen die men niet kan ontkennen en ik heb er 1 die met een beetje knijpen ook te zien is heerlijk eindelijk yess yess yesss \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Nhene Dat is toevallig zeg! Ik ben super blij maar vind het ook spannend. Ik kan echt niet slapen van dit goede nieuws! Het is allemaal heel snel gegaan: 2e poging... En hoe is het bij jou? groetjes, Lieke
hej meid aan ej banner te zien is dat je pas 2dagen overtijd bent! ik heb gehoord dat die cb digi meer HCG nodig heeft dan de andere testen! probeer anders nog 1normale en het weekend de digi nog eens dan zou je zien dat er zwanger staat. kus
als ik jouw was zou ik nog een test doen en dan van een ander merk. die test zegt idd dat je zwanger bent. ik heb ooit ook zo'n streepje gehad,helaas heb ik toen ene vroege mk gehad. ik duim voor je dat het gewoon raak is kus
ja ik hoop het ook ik word helemaal gek hier ik jank me ogen zowat uit me hoofd. en me vriend weet al helemaal niet meer wat hij moet zeggen behalve het komt wel goed schat .. MAAR WANNEER DAN EINDELIJK DIT IS VERDOMME RONDE 11 AL IK WORD GEK POSITIEVE SAMENLEVINGSTEST GOED EITJE EINDELIJK! WAAROM WAAROM WAAROM?
hej meissie toch!! doe anders even een andere test ! als die positief is daar gewoon vanuit gaan! Ik snap het ook niet meid!het lichaam is een onding! kus
ja erg ikdoe geen testen meer vandaag ik wacht wel een paar dagen als ik dan nog geen nod heb dan ga ikw el weer testen .. voelde me zooo zwanger pff
maar meid het hoeft nog niks te zeggen.geen bloed geeft meod!en je had toch echt een positieve test! test anders het weekend weer! succes meid. ik duim voor je!
ja ga ik doen bedankt voor de steun heb ik wel ff nodig ik ben echt totaal ingestord ik ken het geen 10 minuten droog houden
Dat kan ik begrijpen meid. ik ben dan niet zo lang bezig als jij. maar heb vroege mk gehad en dat deed ook erg veel pijn!in 1keer je geluk weg alsof iemand je hart er uit rukt, meid heeel veel sterkte en KNUFFEL!geef de moet nog niet op!Ik steek vanavond een kaarsje voor op!