Ben nu 12 weken zwanger zo intens gelukkig...kan het nog bijna niet geloven....kan nu echt gerust adem gaan halen...morgen gelukkig nog een echo die ik hier natuurlijk ga showen
Fijn gevoel is dat! Lekker van genieten en natuurlijk willen we allemaal de mooiste echo ter wereld zien...
Bedankt allemaal! Zit me hier nu beetje op te vreten....kan wachten lang duren he...hoewel het natuurlijk een super echo gaat worden ben ik nogsteeds zo bang...gelukkig is mijn moeder er zo en gaan we er een gezellige dag van maken tot 12.45 en daarna een feestje bouwen :d Ik laat jullie zeker het bewijs zien.....zal alleen wel vanavond pas worden.
Vraag een echo en-profile, hele baby incl beentje(s) en niet te donker, misschien kunnen we een hele vooorzichtige geslachtsvoorspelling doen...gewoon voor de lol, niet al te serieus.
Ik heb de mooiste baby van de wereld in mijn buik JEEEEJ maar ook de meest eigenwijze hahaha...lijkt op paps nu al hahaha... Wat een geweldige echo, ze namen echt de tijd voor me en heb voor de eerste keer hartje horen kloppen. Ze heeft me 5 foto's meegegeven maar Boo weigerde om en profil te gaan liggen dus na wat hoesten heen en weer deinen lukte het eindelijk en zal hier vanavond even de fotos van bijplaatsen en ben erg benieuwd of jullie er al iets van kunnen maken....ook heb ik het oplaten nemen dus die zal ik vanavond ook even op youtube zetten. Oh ja de beeb liep 2 dagen voor, volgens de echo ben ik nu 12+2 zwanger want de beeb was van hoofd tot bips 60,8 mm. Nou jullie horen vanavond weer van mij Bedankt voor alle leuke berichten.
p.s. moet ik de eerste telling aanhouden? Of deze telling? Vorige echo liep precies op de dag af gelijk....??Vergeten te vragen toenstraks:S
Hoi hoi meid. Geweldig he als je die 12weken voorbij bent! Volgens mijn echo ben ik 13wk5dg zwanger, maar volgens mijn laatste menstruatie 13wk3dg. Ik had dit ook nagevraagd bij de verloskundige, ze zei dat ik gwn mijn oude datum kon aanhouden omdat ik zo een regelmatige cyclus had, als iets zou veranderen dan zou ze mij dat laten weten. In principe zijn het bij mij maar 2daagjes, dus k denk dat het niet zo een grote verschil is.
Hierbij wat foto's van vandaag, filmpje volgt straks nog...hoop dat jullie hier iets mee kunnen en wellicht een geslacht in kunnen zien.