hoi allemaal Wie vindt het leuk om over de zwangerschap te praten met vrouwen die net zo ver zijn. Ik ben debbie 26 jaar en zwanger van de eerste Vind het allemaal heel spannend, omdat je eigenlijk niet weet wat je allemaal kunt verwachten. Ik heb gisteren samen met mijn vriend het eerste bezoek aan de vlk gehad en dat ging allemaal goed. We hebben een echo gehad en wat is het leuk om je kindje al te zien en dat het hartje klopt. Gehoord hebben we het nog niet, omdat ik nog maar 7 weken en 3 dagen zwanger ben, dus ja het is nog te vroeg. Over 3 weken moeten we terug en dan krijgen we waarschijnlijk wel het hartje te horen. Nou dit is mijn verhaal een beetje ben benieuwd naar die van jullie groetjes
Gefeliciteerd! Als je bij de bevallinglijst forum kijkt,dan zitten daar nog meer mama's die ook in december uitgerekend zijn!
Hoi Debske, Gefeliciteerd! Ik ben 27 december uitgerekend, vanmorgen echo gehad en kloppend hartje gezien. Dit is onze 2e (na enkel mk's). 19 mei hebben we een 2e echo.