Altijd lichte streep ovutest zw&k?????

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by diene, Jan 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. diene

diene Bekend lid

Dec 4, 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Hallo dames,

Ik heb een vraagje?
    Hebben jullie ook altijd een lichte streep op je ovutest of is hij echt wit als je niet bij je ei zit???

Ik vraag dit omdat ik tot nu toe altijd een licht streepje heb gehad.
    Ik ben vorige maand begonnen met de testen vlak voor mijn verwachte ei. De eerste 2 dagen had ik een lichte streep (wat ik normaal vond omdat ik in de buurt van mijn ei zat) de derde dag duidelijk positief en daarna weer lichter.

Nu had ik echter voor mijn nod een testje gedaan omdat ik had gelezen dat deze bij sommige vrouwen ook aantoonde dat ze zwanger waren. Ik had een licht streepje maar bij een zwangerschapstest was het negatief en een paar dagen later werd ik ongi.

Nu 2 dagen na mijn ongi heb ik opeens steekjes (waar ik ook steekjes heb als ik mn ei heb) en dacht doe voor de zekerheid een ovu testje voor het geval mijn ei te vroeg komt.
    Deze gaf echter ook weer een licht streepje aan.

Ik weet dat een licht streepje geen positieve test is, maar ik dacht dat gebeurt alleen als je ei in op springen staat. Het is echter nog zo vroeg in mijn cyclus dat ik geen ei verwacht.
    Nu heb ik dus 2 keer een licht streepje gehad zonder dat ik mn ei verwacht (1x voor nod en 1x nu)
    En nu vraag ik me af of deze testen bij meer dames altijd een lichte streep geven of dat ik ervan uit moet gaan dat mijn ei erg vroeg gaat komen en ik dus met blijven door testen......(wat veel testjes gaat kosten mocht er altijd een steepje zijn en mijn ei er niet aan komt)

Sorry voor het lange verhaal....
    Hoop dat jullie hier iets over weten.

Alvast bedankt,
    Groetjes Diene

2. Maedra

Maedra Fanatiek lid

Oct 29, 2009
    1,558
    0
    36
    Rotterdam
    Hoi Diene, ik heb op altijd een licht streepje ongeacht waar ik zit in mijn cyclus. Dat verschilt sterk per vrouw, sommigen hebben alleen rond de eisprong een streepje en de rest van de tijd niet maar ik heb er dus ook altijd 1. Alleen rondom mijn ei knalt hij er echt vanaf.

3. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

Jul 14, 2010
    679
    0
    0
    Ik heb ook getest met zw&k en bij mij was er altijd een lichte streep te zien. (en ik deed er vrij veel per ronde ivm mijn onregelmatige cyclus) Als mijn ei in aantocht was, dan werd hij langzaam donkerder. Maar let op! Is je urine 1 dag meer geconcentreerd dan kan de test ook iets donkerder worden.

Hoe dan ook, hij is pas positief als beide strepen even donker zijn.

Verder verschilt het inderdaad per persoon.

Oh ja, mijn laatste ronde heb ik ook vlak voor NOD getest met een ovutest, maar die was negatief (dus een hele lichte streep), maar ik ben toch echt zwanger. Dus het hoeft niet dat hij positief uitslaat als je zwanger bent.

Succes met testen meid!

4. diene

diene Bekend lid

Dec 4, 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Dank je wel voor jullie reactie:)!!

Ben ik weer wat wijzer geworden en zal ik maar wachten met verder testen totdat ik mijn ei verwacht.

5. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja ik ook, sommig dagen wel andere weer niet...

6. bonita

bonita Fanatiek lid

Jul 22, 2010
    1,155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb ook altijd een licht streepje op mijn ovulatietest van Zw&K. Ik heb nog nooit een knalstreep gehad, wel twee keer dat beide streepjes even donker leken. Succes met testen!

7. diene

diene Bekend lid

Dec 4, 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Dames dank jullie wel voor de reactie's

Vandaag weet ik het echter echt niet meer. heb weer een testje gedaan en voor het eerst is er echt geen streepje te zien.......
    Wat ik daar nou van moet denken?????? gister 2 dagen na ongi nog een licht streepje en nu opeens geen.....ik kan toch niet tijden mijn ongi een eisprong hebben gehad????
    Word hier toch onzeker van :(

8. Laurie

Laurie Fanatiek lid

Feb 29, 2008
    2,188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Het kan in de opbouw naar je ei sterk wisselen. Pas als ik dichter in de buurt kom van mijn ei blijft er constant een streepje en wordt het steeds donkerder.

Share This Page