heeej, wat een ontzettend goed nieuws! Helemaal Top en van harte gefeliciteerd! En natuurlijk loop je met je hoofd in de wolken, geniet er lekker van! Sjannie (chantal)
Dank jullie wel dames voor de felicitaties en gelukwensen ! Ik wil het nog aan niemand in mijn omgeving vertellen dat ik zwanger ben alleen mijn mannetje natuurlijk. Maar ja zo blij dat ik het wel over de daken wil schreeuwen ! dus vandaar dat ik dat geschreeuw hier maar doe
Oooow Moonique, ik kan me zo voorstellen dat je iedereen wel vast wil pakken, door elkaar wil rammelen en tegen ze wil roepen dat je toch echt weer zwanger bent. Wat geweldig, joh! Echt hartstikke gefeliciteerd. Kijk, dit zijn de verhalen die we willen horen: weer een nieuwe zwangerschap. Ik hoop heel erg dat je erg kunt genieten van je zwangerschap en dat je over 8 maanden een hele mooie, gezonde baby hebt. Veel liefs, Marla
en hier nog es: dikke proficiat monique! ben blij voor je dat je terug zwanger bent, en ik wens je een allerbeste zwangerschap en prachtbaby toe! groetjes flyke
Hoi Moonique, Ik wil nog even wat kwijt. Ik zie wat er staat bij je avater. "roze wolk bewoonster" Ik wil ook verhuizen, mag ik snel bij je komen wonen Geniet er maar van meissie. Liefs Hope