Ik heb zojuist een positieve test gehad.. Zou het dan toch echt waar zijn? Ik durfde al niet meer te hopen. Heel onwerkelijk dit. Straks bij openingstijd nog een digitale halen..altijd al eens willen doen Mijn man was helemaal flabbergasted en gaf eigenlijk geen reactie....staarde alleen maar en hield me vast. Waarschijnlijk omdat ik 'midden in de nacht' (zaterdag 7 uur, nog donker, sta nooit vroeg op) ineens uit volle borst schreeuwde en huilde terwijl hij nog lag te slapen. Hij dacht in eerste instantie volgens mij dat er iets heel ergs aan de hand was. Ik: "streeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep"
super gaaf dat je zwanger bent. Hartelijk gefeliciteerd en geniet ervan. Heb je al zwangerschapskwaaltjes?
Dank jullie wel! Ik heb geen erge kwaaltjes nog, wel een paar. Maar ook in de maanden dat ik niet zwanger was had ik altijd kwaaltjes Het meest opvallende was nu wel dat toen ik 's nachts een paar keer nieste ik echt enorme pijnlijke steken in mijn baarmoeder kreeg. Heb sowieso wel buikpijn al een week (maar dat heb ik dus wel vaker). Verder zere borsten, ene dag erger als de andere. En wat misselijk gevoel als ik honger krijg.
ahhhhhhhhhh dat is goed nieuws!!!! en je hebt er zoooow lang op moeten wachten ook!! Gefeliciteerd hoor!! Geniet ervan STREEEEP