Ook zwanger....Nog 7 weken en 2 dagen mond houden

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Alex1982, 17 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alex1982

Alex1982 Bekend lid

18 jan 2011
    607
    0
    0
    Ik werk in de jeugdzorg!
    in het o zo mooie zuiden van het land!
    Haaiiii,

Ook wij zijn zwanger...Manlief wil het geheim houden tot 3 maanden....Dat duurt nog lang!!!!!
    Zou het het liefste van de daken schreeuwen....Maar ga proberen een compromie te sluiten...15 feb hebben wij de eerste echo bij gyn, dus als daar alles goed is (ben dan 8 weken en 6 dagen) dan wil ik het in ieder geval aan mijn ouders vertellen!
    Mocht het misgaan dan vind ik het wel prettig dat zij het weten...Maar goed ze zeggen wel dat als het hartje éénmaal klopt, de kans voor een miskraam afneemt...

Volgende week komt er wrs iemand van Moeder voor Moeders dus dan kan ik in ieder geval ff over kletsen...

Eerst wacht je op je eisprong, dan op je menstruatie en nu is het weer wachten of alles goed blijft gaan! Allemaal wel spannend hoor!

Heb besloten om maar zoveel mogelijk leuke dingen te gaan doen, dan gaan hopelijk de tijd wat sneller.

groetjes

2. ladytwister

ladytwister Bekend lid

29 jan 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    Onwijs gefeliciteerd !!! wat een goed nieuws
    ja wachten duurd lang dan he voordat je het weet heb je je eerste echo gehad hoor tijd gaat zo snel tegenwoordig

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd :D

4. shewolf

shewolf Lid

16 jan 2012
    86
    0
    0
    overijssel
    Gefeliciteerd!
    En ik ben helemaal met je eens dat het wachten lang duurt voordat iedereen het mag weten. Ik wacht met je mee.

:)

5. Alex1982

Alex1982 Bekend lid

18 jan 2011
    607
    0
    0
    Ik werk in de jeugdzorg!
    in het o zo mooie zuiden van het land!
    Jij ook gefeliciteerd!
    Heb mezelf voorgenomen om deze maanden extra veel leuke dingen te doen. Daarnaast werk ik 33 uur en volg ik 2 avonden in de week een deeltijdopleiding. En als klap op de vuurpijl loop ik nog 1 dag stage, dus genoeg afleiding, lijkt me...

Maar kan me niet concentreren....Iedere keer denk ik: HOEEEEEEEEEEEEEHOEEEEEEEEEEEEE ik ben zwanger...een minimens, een minimens....Tegen de kat ik al wel verteld dat ze een grote zus wordt, maar die slaapt rustig verder.

En dan zit ik weer op dit forum...Zucht....Duizend vragen: Hoe gaan we het vertellen (maar eigenlijk mag daar van mezelf dan weer niet over nadenken, want zoals manlief zegt, het kan ook nog misgaan), hoe zouden ze reageren (aangezien ik net begonnen ben aan een nieuwe opleiding), oppas, misschien zou mijn buurmeisje wel willen en ga zo maar door....Heb ondertussen een lichtelijke vorm van ADHD ontwikkeld....Slaap gelukkig wel goed....hihi

6. MiekeLammetje

MiekeLammetje Actief lid

17 nov 2011
    408
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Zwolle
    Haha, Gefeliciteerd Alex! Goed nieuws hoor, en succes met het wachten in spanning!!

7. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011