Je kunt het wel buiten hangen denk ik, maar ik denk dat het door de koude temperatuur niet echt snel opdroogt... Hier schijnt trouwens ook de zon hoor, maar echt warm is het niet.
Ik zat net ook al aan hetzelfde te denken. Ik heb laatst wel was buiten gehad en dat was zo goed als droog. Het is wel erg lekker fris als het buiten heeft gehangen. Ik ga het nog wel even buiten hangen.
Kijk even of de stoep droogt door de zon. Als dat gebeurt, dan kun je de was buiten hangen, maar ik denk zelf dat het nog te vochtig is om een was buiten te drogen.
Als ik nu naar buiten kijk zie ik idd dat in Noordoost-NL de tegels droog zijn, dus ik zou het mooi buiten zetten/hangen. Doe ik wel vaker trouwens, eerst paar uurtjes buiten en dan voor het laatste beetje droog worden alsnog in de droger... of binnen zetten, afhankelijk van het soort wasgoed.
hier wel weer! mijn moeder hangt het altijd buiten als het niet regent, zelfs als het vriest, en geloof het of niet de ergst nattigheid is er dan wel af! Haar motto is: alle vocht die ik niet binnen heb is welkom. Even voor/over de kachel en dan is het helemaal droog.
Ja hoor. het hangt hier buiten. Niet op de droogmolen,maar op wasrekje in de zon en moet zeggen. het hangt er nu anderhalf uur en het is bijna droog.. oooooooooo wat heerlijk die geur die er nu aan zit.. heb zo zin in de lente en zomer.. het kriebelt..
Hier hangt het ook buiten (NW-NL), hier na een halfuurtje in de wind al bijna het beddengoed allemaal droog..
Het gaat idd niet om hoe koud het is, maar juist om de luchtvochtigheid. Heb het afgelopen zomer wel gehad..... was 's avonds vergeten binnen te halen.... en werd het in de vroege ochtend niet hartstikke mistig...... het was nog natter dan toen ik het ophing Dus is het droog en redelijk zonnig en helder weer... dan zou ik het lekker buiten hangen hoor.
2 weken geleden zag ik bij bejaarde tehuis de was buiten hangen die kon volgens mij gewoon zo zijn onderbroek instappen hier hangt het nog lekker binnen op het rekje
hier heb ik de was nog niet buiten hangen en denk ook niet dat ik dat zal doen want ik haal regelmatig zo een smerige grote spin mee naar binnen. nog eentje kan ik niet handelen, schrik me elke keer een ongeluk! dan maar in de droger of in de waskamer
Ik had het ook gewoon buiten gehangen, doe ik ook...is het droog dan gaat de was lekker naar buiten... Heb gister ook de ramen staan zemen (dat was weer niet echt een geslaagde actie) maar dat ging minder goed doordat het ineens keihard ging hagelen Heb tussen de buien door wel alle ramen gezeemd en ze zien er wel weer lekker fris uit...voor hoelang dat zien we wel weer hahahaha
tja dat had ik dus ook...in de ochtend scheen het zonnetje nog dus ik dacht hupsakee even de ramen doen...binnen een 20 min stond ik te zemen in een hagelbui Ik heb de buren nog nooit zo raar zien kijken toen ik begon aan de ramen, die hadden waarschijnlijk wel het weerbericht gezien hihihi
Hier ook gewoon buitwn hoor.... En het droogt soieso gewoon hoor.. Kan alleen wat langer duren als in de zomer Vind het heeeeeelijk die geur... En t hangr me niet in de weg... Dus t blijft lekker hangen tot het droog is