Eindelijk! na 2 jaar proberen, waarvan 1 in de MMM, ben ik zwanger! nog heel pril, 4 weken. Ik ben vanaf september vorig jaar bezig geweest met ICSI/IVF. Bij de punctie waren er 8 eitjes gevonden, waarvan de helf met ICSI is bevrucht en de andere helft met IVF. Hiervan zijn er 7 goed doorgedeeld. Ik heb 2 terugplaatsingen gehad in oktober en december, die beiden niet gelukt waren. In januari de 3e terugplaatsing gehad en ik heb op 3 februari positief getest! Ik heb nu dus nog 4 cryo's in de vriezer liggen voor evt. een 2e.. Maar daar denk ik nu nog niet aan! Ik ben zwanger... ik had het niet gedacht, dat ik ooit zwanger zou kunnen worden, maar het is zo! Ik besef het nog niet echt... dat zal pas komen bij de eerste echo.
WAUW! wat bijzonder he?!?! van harte gefeliciteerd!!!! geniet van dit prachtige nieuws! en de geweldige tijd die komen gaat!!
Dank je wel allemaal! ik kan er nog niet echt van genieten, omdati k nog niet echt symptomen heb. 20 feb de echo, dus ik ben benieuwd!
Wat geweldig voor je/jullie! Snap dat het nog een beetje onwerkelijk is.. Hopelijk verloopt alles prima en hebben jullie straks een heerlijk gezond kindje! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd !! en ik had ook geen kwaaltjes in het begin later werd ik wat misselijk het zegt dus helemaal niks dus ik zou zeggen lekker genieten
Gefeliciteerd! Ik weet uit ervaring hoe moeilijk het kan zijn en hoe fijn het dan is als het 'raak' is. Geniet er van en hopelijk staat je een voorspoedige zwangerschap te wachten.