Brr wat ben ik zenuwachtig. Al vanaf dag 1 het gevoel dat er iets mis is. Gisteren gependeld ding raakte helemaal van slag, kon wijzen op een tweeling of dat er iets niet goed is natuurlijk. Geloof er geen drol van maar wordt er toch onzeker van! Morgen 9:30 weten we het !
Misschien denk je dat er iets mis is omdat je daar bang voor ben omdat je weet dat er altijd iets kan zijn. Iig veel succes morgen meissie en ga je niet gek zitten maken hoor zo de dag voor je echo (ik ken het) Hoelaat ben je aan de beurt?
Jow meis, ik heb mezelf bij mijn laatste zwangerschap tot en met de bevalling zorgen gemaakt en gedacht dat t niet goed ging.. nou heb ik wel een voorgeschiedenis hiermee (5 missed abortions) maar toch... Wil maar zeggen dat je jezelf heel veel kan aanpraten hoor! Spannend is het wel, elke controle opnieuw! Op naar een mooie echo morgen!!
Nou alles is goed! Het is er maar 1 haha. Hartje klopte goed, gelijk aangegeven dat ik graag een combinatie test wil laten doen wordt allemaal geregeld! 5 maart nieuwe afspraak
Voel me nog steeds onzeker helaas. Combinatie test wordt geregeld dus ben benieuwd. Ben iniedergeval erg opgelucht dat het hartje klopt en alles er goed uit zag!