spannend, eerste echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door mastege, 5 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mastege

mastege Niet meer actief

Hoi,

Ik ben helemaal zenuwachtig, ik ben waarschijnlijk zwanger (nou ja, moet eigenlijk wel) ondanks pilgebruik, nu al bijna 2 weken overtijd. Bij huisarts test laten doen, die was positief, toen vorige week echo gehad, helaas niks op te zien, was uitwendig en waarschijnlijk te vroeg. Na die echo zelf nog weer test gedaan en die gaf ook positief. Vandaag weer bij huisarts geweest en nu stuurt hij voor mij brief naar gyn en moet ik morgen zelf even afspraak maken bij gyn. Was vanmiddag net te laat met het bellen voor een afspraak. Ondanks dat het hélemaal niet gepland is, toch spannend wanneer ik terecht kan voor echo. Ik zit nu zo in onzekerheid en hoop dat ik voor het weekend nog voor een echo kan. Gaf ook aan bij ha vandaag, dat er eventueel dan een inwendige gedaan moest worden, maar toen zei hij, dat dat niet zonder risico was. Ik dacht zelf, dat dat wel meeviel, wordt toch heel vaak in zo'n vroeg stadium gedaan? Als ik de bevestiging maar heb, dan is het voor mij al goed. Dit is nu zo onwerkelijk, omdat ik eigenlijk helemaal geen kinderen meer wou. Vind het allemaal weer net zo spannend als van mijn andere 2. Morgenvroeg om 9 uur gelijk met gynaecologie bellen voor afspraak!! Alvast bedankt voor het lezen en reacties! Groetjes

2. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Spannend zeg! Gauw bellen.
    Inwendige echo kan vlgs mij geen kwaad. Als ze uitwendig niets zien,zullen ze t daarna inwendig proberen. Hoe lang zou je nu zwanger zijn en neem aan dat je gestopt bent met de pil?
    Succes!

3. mastege

mastege Niet meer actief

Volgens zo'n zwangerschapscalculator, zou ik nu 6 wkn en 3 dgn zijn. Ben idd gestopt met pil ja.

4. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Spannend! Succes!!

5. Derbi

Derbi Niet meer actief

Inwendige echo heeft geen risico's voor je kindje hoor. Je blaas moet leeg zijn anders is het voor jou onprettig, maar er kan niks gebeuren. Goh wel spannend zeg, wat hoop je? wel of niet? Kijk als het. iet gepland is, dan is er vast een goede reden dat het wel komt.

6. mastege

mastege Niet meer actief

Morgenochtend echo bij de gynaecoloog om 11.05u zooooo spannend!

7. mastege

mastege Niet meer actief

Gisterochtend inw. echo gehad en.....heel duidelijk te zien en een duidelijk kloppend hartje. Grootte komt overeen met de berekening en ben nu ruim 6 wkn zwanger. Volgens zo´n calculator morgen 7 weken. Eindelijk de bevestiging, ben blij!!!!!!

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Super,gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina