hallo allemaal. misschien kent iemand mij van de forum bij vruchtbaarheidsproblemen. maar nu komt eindelijk onze grootste wens uit. ik ben zwanger van ons 1e kindje. 2 jaar geleden ben ik gestopt met de pil maar naar een jaar toch maar naar de huisarts gegaan. ik heb een door verwijzing naar een gyn. gekregen en die heeft pco vast gestelt. eerst geprobeerd met clomid maar dat deed helemaal niks toen over op puregon spuiten. 1e maand 25 dagen gespoten en de dosis 3x opgehoogd maar er gebeurde weinig. 2e maand 30 dagen achter elkaar gespoten en toen was er eindelijk 2 eitjes die 18 mm waren, toen een pregnyl spuit en wachten. 2 weken later kon ik testen en tot onze grote vreugde stond er op de test ZWANGER. ik heb eerst in de armen van mijn vriend gehuild van blijschap.
@lot soms heb ik wel het idee dat het misschien wel een meerling kan zijn, maar aan de andere kant ik heb alleen maar last van mijn borsten, en ben niet misselijk of zo. is het bij jouw 1 baby.
van harte gefeliciteerd! ga er lekker van genieten, wat ook wel mag na 2 jaar en ik wens jullie veel geluk
ik moet 9 mei naar het ziekenhuis voor de termijnecho. vindt het wel heel spannend. het duurt alleen nog zo lang
6 mei komt er iemand van moeders voor moeders en ik ben benieuwd of ik het hartje volgende week vrijdag zie. kan haast niet wachten