YESS de manier gevonden om baby te laten uitslapen!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ons Kleintje, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier werkt dat helaas niet. Nouja, niet dat ze een fles krijgt, is hier de borst, maar zelfde principe en werkt helaas niet :(
    Was het maar waar.... 6 uur is toch echt veel te vroeg, maar de dame gaat dan echt om 12 uur pas weer slapen :(

2. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis

ik vindt 7 uur wel erg vroeg hoor voor zo'n kleintje... hier doen we het ook altijd rond 7 uur een flesje in bed en dan slaapt ze verder tot 9.30... mijn andere dochter slaapt altijd uit tot 9.30.... heeeerlijk!:p

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hier is kleine meid wakker rond 5 uur.. dan geef ik der flesje op bed.. en slaapt ze verder tot 6 uur..
    wilde dat het hier 7 uur werd :) ze is dan wakker tot 10 uur en gaat dan weer slapen.

4. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Het is fijn dat het voor somigen dus wel werkt!! Je hebt er kindjes bij daar werkt gewoon niks bij en hebben blijkbaar niet zoveel slaap nodig!
    Zoals onze doerak, die heeft eigelijk sinds aantal weken pas, dat hij weet wat uitslapen is en dat is rond 7uur..altijd beter dan half 6 of eerder;)
    het gaat nu weer vroeger licht worden, dus roep nog maar niet al te hard!;)

5. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Fijn dat dit werkt voor jullie. :)

Hier geef ik de fles gewoon om 7.00 's ochtends, en vaak moet ik hem daarvoor wakker maken. Ik doe het wel gewoon beneden. Op de dagen dat ik niet hoef te werken, leg ik hem meteen na de fles terug op bed, en slaapt ie weer tot 9.30/10.00.
    Dus in het weekend, (zaterdag), en soms ook op dinsdag, kruip ik ook nog lekker terug in bed, heerlijk! :)

6. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    de eerste voeding sochtends is toch pap? geef je dat nog uit een fles? ik heb het advies gekregen om pap met een lepel te geven.. ieder voor zich natuurlijk..

7. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ik deed dit vanaf het begin al,
    en nu ze anderhalf is gebeurt dit nog steeds !
    en vooral nu vind ik het heerlijk

8. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik vind het zelfs ook nog vroeg voor mezelf en mn man ;)
    Hahaha!
    Als ik moet werken lig ik op dat tijdstip zelfs nog op bed!
    En mn man werkt haast alleen avonden en nachten....dus die zit ook niet om 7 uur helemaal gelikt aan tafel hoor!
    Dat komt allemaal wel als Finn naar school gaat e.d.
    Nu hij nog slaapt tot 9.00 nemen we het daar nog lekker van!

Maar dan gaan we er wel uit hoor! :p

9. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

Zou ik ook wel willen.... doorslapen
    mijn kleine uk ligt 's avonds rond 19 / 19.30 op bed en is standaard de volgende ochtend rond half 6 a 6 uur wakker. Fles geef ik hem dan zelf (hij wil niet meer bij mij drinken maar zelf doen) en die drinkt hij in bed leeg. maar hij is gewoon wakker en valt niet meer in slaap. dus rond 6 uur is hier dus echt het begin van de dag. Ook als ik hem later op bed leg of even laat huilen... haalt allemaal niets uit.
    ach, is jammer maar kennelijk is het gewoon nu niet anders. hoop dat ook hij over een tijdje wat langer slaapt. zou toch leuk zijn haha

10. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

o enne inderdaad... eigenlijk horen ze ontbijt 's ochtends d.m.v. brood of pap aan tafel.
    Op mijn vrije dagen doe ik dat ook wel hoor, maar doordeweeks red ik dat nauwelijks. Ligt een beetje aan de drukte en aangezien mijn kleine bengel gelijk a la minuut eten wil dan... tja dan toch soms nog maar even stiekem die pap in de fles. Is ook wel de enige uitzondering hoor, want de rest eet hij gewoon zoals het hoort hahahaha

11. Kejay

Kejay Niet meer actief

Ze krijgt hier altijd rond 7:30 haar bordje pap, we staan beide zo vroeg op omdat we moeten werken. Dat ritme zit erin, meestal ook op de vrije dagen (helaas voor ons soms).
    Ze kan ook niet weer gaan slapen na haar bord pap, ze is dan klaarwakker. Ze gaat altijd na haar fruithap weer terug. Ze begint haar dag vroeg maar gaat na haar fles van 19 uur ook weer lekker slapen, de hele nacht door.
    Ach, ik vind het niet erg. Je went eraan...

12. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

19 jul 2009
    587
    1
    16
    Mijn dametje heeft nooit de fles gewild en zij kreeg tot een maand geleden nog borstvoeding. Sinds een maandje krijgt ze nu 's ochtends een bordje pap. Ze is de ene dag al om half 6 wakker en de andere dag om 7 uur, maar dan moet ze er ook echt uit. En meestal leg ik haar dan pas om 12 uur weer op bed. Dus mijn dagen beginnen soms al heel vroeg. 7 uur vind ik wel een hele normale tijd om op te staan trouwens.

13. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Onze kleine meid (bijna 1 jaar oud) wordt 's ochtends pas tussen 09.00 en 09.30 wakker. (daarvoor is ze wel eens aan het brabbelen, maar valt ze weer in slaap binnen en wil ze er echt nog niet uit.) Ik heb haar nooit de fles op bed gegeven, maar als het werkt voor ouders en kind is dat prima toch. Als beide partijen genoeg slaap krijgen dan is het gezin veel relaxter en dat is voor iedereen het beste. Wat voor de 1 dus niet werkt, is voor de ander de perfecte oplossing.
    Welke tijd je opstaat, wat je dan geeft kwa voeding en of je zelf weer je bed in duikt of niet. Het maakt allemaal niet uit, zolang jullie maar gelukkig zijn. Er zijn geen vaste regels en iedereen doet het lekker op zijn eigen manier.
    Ik geniet er elke ochtend weer van dat mijn dochter lekker uitslaapt. Soms blijf ik zelf ook langer liggen en de andere keer heb ik al een gedeelte huishouden aan kant als ze van bed af komt. De tijd van vroeg opstaan, die komt nog wel als ze over een paar jaar naar school gaat, tot die tijd nemen wij het er hier nog lekker van.;)

Deel Deze Pagina