he meiden, WEgens veel ruimtegebrek zoeken wij in onze keuken een stoere buffetkast (winkelkast). Prijs rond max 700 eur en breedte minimaal 1,50. Ik heb al wat gezien bij kastentafel.nl en demooistemeubelen.nl maar hij zit er nog niet tussen. Wie of wie heeft nog een leuke tip.
Weet niet of je winkels als woonstore woon xl of leef in de buurt hebt, maar daar heb je altijd mooie meubels... Ook veel witte buffetkasten.
Wij hebben deze vd Ikea, iets bredere/lagere versie en dan 2 deuren ervoor genomen. Die staat bij ons in de keuken voor voorraadkast enzo.. LIATORP Boekenkast - IKEA LIATORP Deur - IKEA
Wij hebben zelf een dressoir 'ontworpen' met de Ikea Besta serie. Het zijn zeg maar allemaal zwevende kastjes. 2 lades bij de middelste kastjes. Aan de linkerkant nog een hoge kast (kunnen we dan de stofzuiger in kwijt) en dan nog 3 hoge zwevende kastjes met een fotodeur. We zijn erg blij met het resultaat!
Leuk! maar sommige beetje boven prijsklasse of juist verkeerde maat (hij moet iets opvullen in de muur. Moet dus echt meer dan 1,50 zijn.
Jip meubelen te Lelystad, heeft ook een zaak in Zeewolde en vorige week zag ik een advertentie met flinke opruimkortingen, Jip meubelen heeft ook een website. Heel veel soorten en maten landelijke kasten enz. Aardige mensen. Ik heb er zelf mijn keukentafel en stoelen weg.
Kijk eens op marktplaats.nl zijn hoop die kasten opknappen. misschien zit daar wat tussen. zo zijn wij ook aan onze kast gekomen.