hoi!!! nou eindelijk ik mag en kan het zeggen...IK BEN ZWANGER!!!! het heeft ons 3 jaar gekost om eindelijk zwanger te mogen zijn.... wy zijn o zo blij en kunnen gwn nie wachten tot de 3 maanden voorbij zijn om zeker te zyn van alles!! ik heb wel al een week last van een opgeblazen gevoel en ben nu 5 weken zwanger..herkennen jullie dat? hebben jullie tips voor mij omtrent de hele zwangerschap?? let me know!! xxxx
hahahhaha dat zal vast zo zijn!!! ik zit nog steeds met het beseffen van het is echt echt echt zo ver!!
Gefeliciteerd !! Ik kan je helaas geen tips geven aangezien ik nu zwanger ben van onze eerste en het voor mij ook allemaal nieuw is Enigste wat ik kan zeggen GENIET !!!!
dank jullie wel allemaal!!!! jullie natuurlijk ook gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! en hoe voelen jullie je? veel liefs
Gefeliciteerd!! Leuk nieuws! Wij zijn na 4 jaar ook eindelijk zwanger. Hoe ik me voel? Geweldig! Maar het is ook spannend en een beetje onwerkelijk. Ik ben ben pas 4 weken en 3 dagen zwanger via IVF. Dus ook verder geen tips. Verder voel ik me moe maar dat hoort zo denk ik Morgen vertellen aan de moeders met Moederdag
ahh violetrose wat geweldig nieuws!!! en superleukmet moederdag vertellen!! hahaha geniet ervan en oh ja die moeheid klinkt me allemaal bekend!!! ach ja hoort erbij!! hahahaha
hebben jullie misschien een handige lijst met spullen die je moet kopen en hebben voor de baby in huis? ik zie er zoveel maar ben gwn bang dat ik wat mis! xxxx
Gefeliciteerd!! Ik heb tijdens mn zwangerschap van jayden heel veel opgeschreven over hoe ik me voelde en hoe de controles etc waren en bij deze zwangerschap ga ik dat weer doen want het is natuurlijk heel leuk om later voor jezelf terug te lezen hoe je je voelde en voor je kindje later ook leuk natuurlijk hoe mama het vond
dank jullie wel!! @Linda 27 dat is een goeie tip. ik schrijf zelf alles in een zwangerschapdagboek!! super leuk joh!!