Hoi, Zijn hier meer dames die in Düsseldorf hun kans wagen? Wij doen hier nu IVF (1e keer). We zien er regelmatig auto's op het parkeerterrein met Nederlands kenteken dus vroeg me af of er op het forum meer mensen zijn die daar ICSI/ IVF doen. Liefs, Unicornbaby
Bij het Mmm forum is een heel topic over Düsseldorf en daar zitten idd zat andere Nederlandse meiden! Je kan vast wel meeschrijven daar!
Wij zijn ook net in Dusseldorf. Vandaag mijn medicijn pakket binnen gekregen. Wij doen daar Ivf met poollichaam onderzoek, is net zoiets als pgd, alleen pgd mag in ons geval niet daar, maar zo wel! Ben tot nog toe zeer tevreden daar. Niet te veel poespas, maar wat moet dat moet.
Kom gezellig kletsen bij de mmmclub "Dusseldorf deel 5". Ik heb me ook net daar aangesloten en start vermoedelijk in februari met mijn laatste ivf poging daar.
heel graag! heb je voor mij ook een link? Ik kijk er waarschijnlijk overheen maar kan het topic niet vinden
Ik lees ook al even mee met je IVF avontuur. Wat fijn dat de punctie door kan gaan. Super spannend ook!!! Hieronder de link: http://www.zwangerschapspagina.nl/mmm-clubs/540118-icsi-d-sseldorf-deel-5-a.html Tot daar
Dank je wel! Vind het heel erg spannend allemaal. Ben ook bloed nerveus maar goed. Stap voor stap en mijn doel voor ogen houden.
19 februari hebben wij een informele afspraak in Düsseldorf we hebben nog 7 embryo's in de vriezer maar willen weten wat zij kunnen doen en of anders doen in nl
Wat snel klavertje! Goed van je! Wat heb je gezegd dat je zo snel terecht kan haha normaal is er een wachttijd van maanden voor de intake. Spannend! Er wordt gezegd dat ze veel resultaten behalen! X
Ja wat heb ik gezegd hihihi nee ik heb ze alleen gemaal en kreeg deze afspraak dr Cuypers, We willen ondanks dat de vriezer nog vol zit weten wat er voor onderzoeken gedaan kunnen worden en onze kansen.