hoi, ik heb afgelopen oktober een mk gehad. nu ben ik weer zwanger. nou is mijn onzekerheid dat het weer mis gaat. en ik werk in de zorg met somatische mensen, dus zwaar werk. en nou ben ik bang dat er iest mis kan gaan. ik ben wel al snel moe. kan dit al na 4 weken? groetjes lieve
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik denk niet dat je werk van invloed is op het krijgen van een miskraam. Als je echt zo twijfelt, kan je natuurlijk altijd advies vragen aan de vk. Helaas kan niemand je de zekerheid geven. Ik hoop dat alles goed gaat en dat je snel kan gaan genieten.
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik kan me voorstellen dat je onzeker bent. Helaas kunnen we die onzekerheid niet wegnemen..... Ik ben 1 maand verder dan jij en heb tot nu toe nergens last van (gelukkig) Heb vanavond zelfs nog fanatiek gesport (steppen) Succes met je zwangerschap en probeer er van te genieten
van harte! Ik snap je onzekerheid! Maar je kan niets doen (of juist niet doen) om een miskraam te krijgen/voorkomen. Ik heb 2 miskramen gehad en ben nu weer zwanger en deze keer gaat het tnt wel goed. We hebben helaas niet alles in de hand. Je kan dus gewoon blijven werken en sporten enzo.. Sterkte met afwachten! Liefs, Paula