Gisteren had ik nog een onduidelijke test, maar vandaag was ie echt super duidelijk! We zijn zwanger. Na een lange cyclus, met mijn gesignaleerde ei op dag 58 hebben we toch op de juiste momenten geklust. Nu nog de komende tijd mijn mond houden, dat zal moeilijk worden!
Gefeliciteerd! Ik vind het ook ontzettend moeilijk om mijn mond te houden. Zou het wel van de daken willen schreeuwen....
Ja erg he je mond moeten houden. Maar goed dat deze forum bestaat. Kan je tenminste nog een beetje je ei kwijt. Wanneer ga jij het vertellen?
Mijn vriend wil het pas na 3 maanden vertellen, maar dat ga ik echt niet volhouden. Ik denk dat ik het binnenkort (over een week of 3?) aan mijn beste vriendinnen vertel en een paar weken later aan mijn (schoon)ouders en broer. Na 3 maanden mag iedereen het weten.... Als ik dat tenminste volhoud...... En jij?
Gefeliciteerd! Hier geld hetzelfde, ik vind het zo moeilijk om niks te vertellen, ik wil liever wachten tot de 3 maand. Ik denk dat we het mijn schoonmoeder wel eerder gaan vertellen. (rond de 10 weken ofzo) Helaas heb ik geen moeder meer met wie ik dit kan delen Ben ook nog niet bij verloskundige geweest, ik zal volgende week eens bellen voor een afspraak. Was het maar vast rond 11 mei........ Geniet van je zwangerschap en klets maar raak hier zou ik zeggen!
Aller eerst gefeliciteerd natuurlijk. AAAaah hier ook het probleem wij wilde het ook nog aan niemand vertellen maar vanmiddag belde mijn moeder in tranen op dat haar beste vriendin borst kanker heeft en al wisten we het zelf toen nog maar net een paar uur heb ik besloten om het haar toch te vertellen zodat ze twee reden had om te huilen een van geluk en een van verdriet. maar voor de rest is het nog even mondje dicht zolang we het volhouden.
Het blijft een moeilijk iets. We hebben het er gisteren nog over gehad. We hopen op een termijnecho rond de 9e week. Denk dat we het dan wel vertellen. Ik zit maar naar die kalender te kijken, en te tellen hoeveel weken dat is. Helaas worden die weken niet korter naarmate je er steeds meer naar kijkt. Denk dus ook een week of 10. Vertel het eerst aan mijn ouders en schoonouders.
gefeliciteerd zeg! Wij willen ook nog wachten tot 3 maanden met vertellen hoor, dus heel spannend allemaal he! Moeilijk om je mond te houden he, dus toch maar veel hier praten dan he, ik ben zo blij met het forum hihi