Lieve allemaal, Ik ben zwanger! Ik ben 6 dagen overtijd en heb al een miljoen keer getest de afgelopen week.... Nee maar 8 keer .. Zondag had ik een heeeeeeeel licht streepje en zojuist een vette streep! Hoi Hoi Hoi. Ik ben heel gelukkig en Aanstaande Papa is er beduusd van , die doet alsof ie heel druk bezig is..... met helemaal niets hahaha Ik kan het haast niet geloven! Ik had morgen al een afspraak met de HA staan maar nu voor iets heel anders Jippie! xxx
Bedankt voor alle fijne berichten meiden! Daar wordt ik heel blij van, behalve mijn man wil ik het voorlopig ook niet aan andere vertellen, dus is het fijn om het met jullie te delen. Niet dat ik perse wil wachten tot 12 weken maar ik vind het zo gezellig om met z;n tweeën een geheim te hebben hihihi Overigens voel ik me geweldig! Komt dat omdat het allemaal nog zo pril is of zou ik een van de gelukkige zijn die een heerlijk ontspannen zwangerschap heeft? Ik hoop het want misselijkheid kan ik niet zo goed xx van een gelukkige Aussie