Oké.... Het zijn er twee

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door tupp, 30 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.017
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Vanmiddag heb ik de eerste echo gehad. Ik was hartstikke zenuwachtig, want ik dacht dat er iets niet goed zat omdat het allemaal zo anders voelde dan de vorige keer. Nou, dat is wel logisch. Ik blijk een tweeling te verwachten! Ik ben een beetje overdondered, maar wel heel blij! Twee wondertjes opkomst!!

(En een verbouwing... En een nieuwe auto... En een nieuwe kinderwagen... En...) :D

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.255
    6.152
    113
    Wauw, nou dubbel gefeliciteerd!:D

3. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Wow , dubbel gefeliciteerd en dat het een mooie tijd mag zijn. Geniet ervan.

4. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Tupp, van harte gefeliciteerd met je tweeling! Super leuk!

(Wij hebben hier op zp bij zwangerschapsclubs een club met allemaal tweelingmama's... mocht je ervaringen willen delen, met vragen zitten...:D)

5. frownupsidedown

frownupsidedown Actief lid

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Gefeliciteerd!

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Tupp dubbel gefeliciteerd meid!

7. Blays

Blays Niet meer actief

Dubbel gefeliciteerd! :D En nu dubbel gaan genieten :D

8. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Cool! Toch bijzonder vind ik altijd. Is het dan ééneiig, of tweeëiig? (huh? waar horen die puntjes nou? ) Of weet je dat nog niet? Haha heb er zoooo geen verstand van.. :p

Gefeliciteerd in ieder geval!

9. Jel

Jel Niet meer actief

Wat leuk! Van harte gefeliciteerd!

10. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Wauw, dubbel gefeliciteerd!!

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gefeliciteerd!!

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Gefeli! ;)

13. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Nou dubbel gefeliciteerd, te gek zeg :D!

14. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Van harte gefeliciteerd!!!!
    Lekker dubbel genieten!
    Heb je tweelingen in de familie of kwam het bericht echt als een complete verrassing?
    groetjes Lappie

15. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Geweldig dubbel gefeliciteerd met dit mooie wonder

16. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Wow wat leuk 1 of 2 eiig? Gefeliciteerd

17. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Hahaha ik kan me zoooo voorstellen hoe verbaasd je zal zijn geweest!! In ieder geval van harte gefeliciteerd en geniet er maar lekker dubbel en dwars van!!

18. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.017
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    De verloskundige zag twee eierzakjes, dus als ik het goed begrepen heb is het dan een twee-eiige tweeling. Maar ik moet me er nog een beetje in verdiepen, haha. Het is -voor zover ik weet- de eerste tweeling aan beide kanten van de familie. (En dan reken ik ook ooms en tantes mee, en ook de neven en nichten en hun kinderen.) In dat opzicht wel een verrassing.

Maar ik was al ruim een week mijn man aann het plagen dat het er ook twee konden zijn. :p Waarom zou ik in mijn eentje zenuwachtig zijn voor een echo... :) Dus we hadden het er wel over gehad, maar niet echt verwacht. Maar we vonden het allebei gelijk super leuk. Ik dacht dat ik zou schrikken, maar dat was helemaal niet zo. Alleen maar leuk! We bedenken steeds wel dingen (hoe met het met ledikantjes, past het in de auto) Maar daar vinden we dan ook wel weer een oplossing voor.

19. Mamishka

Mamishka Bekend lid

20 mei 2012
    600
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Mijn tweelin is nu 6 weken oud... Vergeet die eerste echo nooit meer...arts assistent vertelde dolenthousiast dat het er twee zijn en was super vrolijk... Mijn man en ik konden geen woord uitbrengen en liepen sprakeloos naar de auto.... Pas na een aantal weken was ik blij dat het er twee waren, eerst was ik alleen maar bang voor wat er komen gaat... Hoe voel jij je emotioneel?

20. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.017
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Tja, ik had verwacht dat ik van zo'n bericht ook sprakeloos zou zijn. Maar ik vind het gewoon alleen maar mooi. Toen ik het er met mijn man over had, zei hij dat je hem waarschijnlijk kon opvegen na zulk nieuws ;) Dus ik zat in eerste instantie vooral op zijn actie te letten. Maar hij was ook gelijk blij. Dus we reden heel vrolijk naar huis en hebben nu de grootste lol met het nieuws aan familie en vrienden vertellen.

Wij hadden altijd het beeld van twee kinderen. Maar nu we er drie krijgen, vinden we dat ook meteen helemaal geweldig!

En bij jou Mamishka? Hadden jullie al een kindje voor de tweeling? De kraamtijd lijkt me wel heel zwaar. Sowieso, die eerste weken / maanden. Het duurde zooooooooooooooo lang voor onze zoon doorsliep. Huilt jullie tweeling om de beurt? Want daar kan ik wel een beetje tegenop zien! Volgens mij slaap je dan nooit meer. En ik hoop natuurlijk dat ze niet veel te vroeg geboren worden.

Deel Deze Pagina