Vanmiddag heb ik de eerste echo gehad. Ik was hartstikke zenuwachtig, want ik dacht dat er iets niet goed zat omdat het allemaal zo anders voelde dan de vorige keer. Nou, dat is wel logisch. Ik blijk een tweeling te verwachten! Ik ben een beetje overdondered, maar wel heel blij! Twee wondertjes opkomst!! (En een verbouwing... En een nieuwe auto... En een nieuwe kinderwagen... En...)
Tupp, van harte gefeliciteerd met je tweeling! Super leuk! (Wij hebben hier op zp bij zwangerschapsclubs een club met allemaal tweelingmama's... mocht je ervaringen willen delen, met vragen zitten...)
Cool! Toch bijzonder vind ik altijd. Is het dan ééneiig, of tweeëiig? (huh? waar horen die puntjes nou? ) Of weet je dat nog niet? Haha heb er zoooo geen verstand van.. Gefeliciteerd in ieder geval!
Van harte gefeliciteerd!!!! Lekker dubbel genieten! Heb je tweelingen in de familie of kwam het bericht echt als een complete verrassing? groetjes Lappie
Hahaha ik kan me zoooo voorstellen hoe verbaasd je zal zijn geweest!! In ieder geval van harte gefeliciteerd en geniet er maar lekker dubbel en dwars van!!
De verloskundige zag twee eierzakjes, dus als ik het goed begrepen heb is het dan een twee-eiige tweeling. Maar ik moet me er nog een beetje in verdiepen, haha. Het is -voor zover ik weet- de eerste tweeling aan beide kanten van de familie. (En dan reken ik ook ooms en tantes mee, en ook de neven en nichten en hun kinderen.) In dat opzicht wel een verrassing. Maar ik was al ruim een week mijn man aann het plagen dat het er ook twee konden zijn. Waarom zou ik in mijn eentje zenuwachtig zijn voor een echo... Dus we hadden het er wel over gehad, maar niet echt verwacht. Maar we vonden het allebei gelijk super leuk. Ik dacht dat ik zou schrikken, maar dat was helemaal niet zo. Alleen maar leuk! We bedenken steeds wel dingen (hoe met het met ledikantjes, past het in de auto) Maar daar vinden we dan ook wel weer een oplossing voor.
Gefeliciteerd! Mijn tweelin is nu 6 weken oud... Vergeet die eerste echo nooit meer...arts assistent vertelde dolenthousiast dat het er twee zijn en was super vrolijk... Mijn man en ik konden geen woord uitbrengen en liepen sprakeloos naar de auto.... Pas na een aantal weken was ik blij dat het er twee waren, eerst was ik alleen maar bang voor wat er komen gaat... Hoe voel jij je emotioneel?
Tja, ik had verwacht dat ik van zo'n bericht ook sprakeloos zou zijn. Maar ik vind het gewoon alleen maar mooi. Toen ik het er met mijn man over had, zei hij dat je hem waarschijnlijk kon opvegen na zulk nieuws Dus ik zat in eerste instantie vooral op zijn actie te letten. Maar hij was ook gelijk blij. Dus we reden heel vrolijk naar huis en hebben nu de grootste lol met het nieuws aan familie en vrienden vertellen. Wij hadden altijd het beeld van twee kinderen. Maar nu we er drie krijgen, vinden we dat ook meteen helemaal geweldig! En bij jou Mamishka? Hadden jullie al een kindje voor de tweeling? De kraamtijd lijkt me wel heel zwaar. Sowieso, die eerste weken / maanden. Het duurde zooooooooooooooo lang voor onze zoon doorsliep. Huilt jullie tweeling om de beurt? Want daar kan ik wel een beetje tegenop zien! Volgens mij slaap je dan nooit meer. En ik hoop natuurlijk dat ze niet veel te vroeg geboren worden.