Niet te beschrijven. Als ik van mijn vorige cyclus uitga ben ik 3 dagen overtijd, als ik het gemiddelde neem had ik vandaag ongi moeten worden. vriendlief heeft vandaag toch maar even een testje gehaald gewoon voor de zekerheid. ik had geen symptomen alleen de borstenpijn. maarre zie het resultaat Ik ben zoooooo blij! mannetje is aan het werk ik ga even bedenken hoe ik het hem kan vertellen.
Yessss, je topic staat er! Ook van mij nogmaals gefeliciteerd... nu maar wachten tot hubbie lief thuis is... Spannend!
Yessss! Nogmaals gefeliciteerd en heel veel plezier met t vertellen aan je mannetje. Joehoeoeoeoe xx Sophie
Van harte gefeliciteerd meid... geniet er maar heerlijk van; samen met je mannetje. Ik hoop zelf ook snel aan de beurt te zijn! Gr. Elma
yoehoeeeeeeeeeeeee, gefeliciteerdt , las het net op het NOD, voelt goed he \/ Heel veel plezier met het vertellen aan je lief. De mijne was vanmorgen helemaal overrompeld en kwam ff lekker een half uur knuffelen.
Nou zeg, dat is toevallig! Van harte gefeliciteerd meid! Lekker gaan genieten en heb je het je mannetje al verteld? Liefs Marianne