Gisteren (donderdag 21 april) een test gedaan in met ochtend urine en duidelijker kon bijna niet. IK BEN ZWANGER! Vermoedelijk een week of 4/5...vk gebeld en ik mag daarheen als ik 8 weken ben. Nu maak ik me alleen ernstig zorgen omdat ik op mijn werk bezig ben geweest met het opruimen van toner resten (van een kopierapparaat) die op de grond lagen. Ik ben ongerust dat het schadelijk is voor mijn vruchtje heeft iemand hier ervaring mee of kan iemand me gerust stellen? Veel liefs, een bezorgde a.s. mama
Hoi! Allereerst hartelijk gefeliciteerd! Toen ik zwanger was van de eerste heb ik ook met mijn buik toner staan op te ruimen die eruit was gevallen en pas later heb ik er aan gedacht dat het misschien niet zo goed zou zijn voor mn beeb.....niks gebeurd verder! groetjes
Oh gelukkig...nu voel ik me iets geruster!!! Bedankt Bij alles wat ik voel (is niet veel, niet misselijk,geen krampen, wel lichtjes gevoelige borsten) denk ik: "is dit normaal, of is dit juist een slecht teken...misschien moet ik juist vanalles voelen en gaat het nu mis!!! Pff wat een gedoe haha voordat ik getest had dacht ik daar niet over na...heel stom hoe je denk patroon veranderd als je WEET dat je zwanger bent!
GEFELICITEERD! Ik heb net als jou gister ook getest en ook positief ! Heb in maart helaas een miskraam gehad dus zit gewoon weer in onzekerheid. Heb verder ook geen kwaaltjes, niet misselijk en ook maar iets gevoelige borsten.. Hopelijk komt het deze x goed ! Liefs Daan
Gek he: "ik maak me zorgen want ik heb vrij weinig klachten" Ik zou nu in de wolken moeten zijn, alles door een roze bril zien, maar in plaats daarvan ben ik alleen maar bang dat het niet zo is of dat het vruchtje er niet meer zit. Maar ja....zou ik dan geen bloed verlies hebben of pijn of iets dergelijks! Ik heb 12 mei een afspraak bij vk....dan zou ik volgens de berekeningen 8 weken zijn. Zo spannend: zit er nog wel iets???