Lieve Dames, Vanmorgen posi getest, net weer. Kon het niet geloven. Eigenlijk nog niet. IK BEN ZWANGER! Groetjes Roxanne
Morgen ga ik de huisarts bellen voor een afspraak. Wil dat Mike meegaat, vind dit wel prettig om samen te doen. Heb mij gisteravond aangemeld voor MvM. Verwacht dus deze dagen een telefoontje. Ik vind het fijn dat ik op deze manier andere vrouwen kan helpen die minder gezegend zijn dan ik. Nu op zoek naar de januari mama's, die heb ik bog steeds niet gevonden!
Morgen ga ik de huisarts bellen voor een afspraak. Wil dat Mike meegaat, vind dit wel prettig om samen te doen. Heb mij gisteravond aangemeld voor MvM. Verwacht dus deze dagen een telefoontje. Ik vind het fijn dat ik op deze manier andere vrouwen kan helpen die minder gezegend zijn dan ik. Nu op zoek naar de januari mama's, die heb ik bog steeds niet gevonden!
Ik kan het nog steeds niet bevatten. er groeit een kleintje in mij! Gisteren zijn we bij baby dump geweest. niet echt mijn winkel. Vandaag de HA bellen, wil volgende week even bij hem langs. Aangezien ik nogal stevig ben en ik iets heb opgevangen over zwangerschapssuiker heb ik toch wat vraagjes. ik houd jullie op de hoogte en bedankt voor alle lieve reacties!