Hoi Dames, Afgelopen woensdag mochten we testen en tot onze grote geluk zagen we een heel voorzichtig streepje.. Gister nog een keer getest en toen kwam er een duidelijke streep te voorschijn. Wij zijn zwanger via ivf en dit ws onze eerste poging. Hoop dat ons kleintje blijft zitten, maar heb er wel een goed gevoel bij.. Wou dit blije nieuws met jullie delen (het is allemaal nog heel erg pril) lieve groetjes, Soraya
Gefeliciteerd!! Ik hoop voor jullie dat jullie straks een mooi gezond kindje vast mogen houden en wens je een voorspoedige zwangerschap toe.
Gefeliciteerd meid!! Al denk ik wel dat je je banner moet aanpassen want als je via ivf zwanger bent geraakt ben je nu toch wel minimaal rond 4 weken.
Unquote: Dus toch? Mijn man zei dat dat niet kan omdat 10 april de bevruchting plaats vond en 13 april de terugplaatsing was. Via Freya had ik de vermoedelijke geboortedatum uitgerekend en zag daar ook bij staan de ik dan al 4 weken ver zou zijn. Ik snap dit niet helemaal , zou je het mss uit kunnen leggen alvast bedankt. Lieve groetjes, Soraya
Eerste dag van je laatste menstruatie: 27 maart 2013 Een beetje vruchtbaar: 7 april 2013 Vruchtbaar: 8 april 2013 Erg vruchtbaar: 9 april 2013 Eisprong: 10 april 2013 Innesteldag: 15 april 2013 Vanaf hier kun je testen: 24 april 2013 Vermoedelijke bevallingsdatum: 1 januari 2014 Ik heb het je ff uitgerekend Mooie datum hoor.