eindelijk ons zoontje van nu nog 15 maanden loopt sinds vandaag. nog niet een heel groot stuk, maar hij loopt 10 a 15 stapjes zelf en gaat dan zitten of valt en als we hem dan weer rechtop zetten loopt hij weer een stuk of 10 pasjes. zo lief gezicht met zijn armpjes in de lucht om zijn evenwicht te bewaren. we zijn zo trots. groetjes wendy.
Lijkt me ook dat dat een geweldig gevoel moet geven en dat je dan zo een trotse mama moet zijn! Geniet ervan!
wat goed! Gefeliciteerd Ik hoop dat mijn uk tegen die tijd ook loopt Lijkt me zo raar/vreemd om te zien hihihi
Wat leuk! lekker trots zijn. Ik ben hier ook al op het moment supreme aan het wachten, maar Luca durft nog niet...och ja heeft nog tijd zat (Hij loopt wel overal achteraan als hij zich maar vast kan houden)
Esmee ook sinds een paar dagen... met die beentjes zo wijd uit elkaar, zo schattig en dan dat trotse gezichtje haha. En als ze naar mij toe is gewandeld dan wordt ze een beetje verlegen en dan krijg ik een dikke knuffel.. schatje...
Liefff! Kan niet wachen totdat Kian ook los gaat lopen. Hij beperkt het nu nog tot maximaal 2 stapjes, hihi
Britt doet ongeveer hetzelfde...ook een pas of 5 á 10 alleen. Achter de loopwagen rent ze al bijna, maar alleen is het nog een beetje eng.
Leuk! Kan me nog herinneren toen Joris echte stukjes begon te lopen, zo trots ben je dan! Vooral als dadelijk je uk steeds beter gaat lopen en je echt blokjes om gaat lopen! Dan kijkt echt iedereen naar dat kleine ukje en dan voel je je zoooo trots!
wat leuk! noa loopt nu een maand 3 stapjes, hoe lang duurd het ongeveer voordat ze meer stapjes gaan lopen? ik vind het een schitterend gezicht!
Joris zette zijn eerste paar losse stapjes op 27 januari, en 22 februari konden we echt zeggen dat hij liep (langere stukjes, vaak 20 stapjes los voordat hij pas op zijn billen viel)!
leuk... gefeliciteerd... ik verheug me erop dat ons zoontje gaat lopen, en daarna zijn 1e danspasje. lijkt me zo gaaf.