Zwanger na 5 miskramen en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Sappie25, 20 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sappie25

Sappie25 Actief lid

19 mei 2010
    386
    0
    16
    Hallo allemaal,

Wij proberen al 7 jaar onze kinderwens in vervulling te laten gaan. Na 5 miskramen, allemaal tussen de 6e en 9e week, en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap (waarbij mijn rechter eileider is verwijderd) ben ik nu opnieuw zwanger.

Ik heb alle mogelijk onderzoeken gehad die er zijn, en er is helaas nooit een uitslag gekomen. Het enige wat een reden zou kunnen zijn is mijn te traag (maar goed onder behandeling zijnde) schildklier en mijn overgewicht, mede als gevolg hiervan. Dit aldus de 4 gyn. die ik versleten heb de afgelopen jaren.

Uiteindelijk ben ik in het LUMC een behandeling gestart met Fraxiparine injecties (bloedverdunners) tijdens mijn zwangerschap en met tot op heden een goed resultaat!!! :D:D

Ik ben van week 5 tot week 12 iedere week in het ziekenhuis geweest om een echo te maken, en we hebben iedere week een schitterend resultaat gehad!

Inmiddels ben ik door mijn gyn. overgedragen naar de "gewone" verloskunde. (De gyn. zit één deur verder als er iets aan de hand blijkt......;)) en krijg dus ook niet meer iedere week een echo......dit maakt me best wel nerveus.....owja inmiddels ben ik bijna 16 weken Zwanger!!! Pas eind juni krijg ik weer een echo.........:x

Ik heb zelf een "pret" echo afspraak gemaakt over een week, dit vooral om mezelf een beetje rust te geven, en natuurlijk ook voor de gesclachtsbepaling.

Helaas heb ik een baarmoeder die naar achteren gekanteld ligt waardoor een "angelsound" of ander hartactie apparaat voor thuis bij mij niet goed werkt. Ik haal de apparaten ook niet meer in huis om teleurstelling en grote paniek te voorkomen!

Door alles wat we hebben meegemaakt kan ik helaas niet uitgesproken genieten van deze zwangerschap en blijf ik nerveus en bang. Ieder pijntje, plekje, zeertje enz. leg ik onder een vergrootglas....

Gelukkig trekt iedereen in mijn omgeveing me er een beetje doorheen...

Ik wens iedereen veel plezier tijdens de zwangerschap en geniet er vooral van .......(zeg ik....hihihih)

Lieve groet,
    Sappie

2. Trees

Trees Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd en wat een supernieuws! Ik word altijd helemaal happy van het lezen van zulke wonderen :D! Hier ook zo groot wonder in mijn buik na meerdere miskramen en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Het is zo bijzonder om dit te mogen mee maken.

Mocht je zin hebben om mee te kletsen met andere vrouwen die zwanger zijn na meerdere miskramen ben je van harte welkom. Ik denk dat wij als geen ander weten hoe eng en spannend het is om eindelijk een goede zwangerschap te mogen hebben. Hier is de link van ons topic http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/180997-zwanger-na-herhaalde-miskramen-35.html#post7363380

3. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Gefeliciteerd!:D

4. glimworm

glimworm Niet meer actief

Wat een ontroerend verhaal zeg! maar wel heel mooi, vooral de uiteindelijke beloning!
    Super gefeliciteerd
    Ik kan me best voorstellen dat je nog niet echt kunt genieten ik vind het al doodeng en ik heb pas 2 sterren boven schijnen, dus voor jou is die angst nog even dieper

veel succes meid, ik hoop dat beebje lekker binnen blijft plakken

5. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    wauw meid, wat een verhaal zeg... ben heel blij voor je en hoop dat je toch een beetje kunt gaan genieten?

liefs

6. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    gefeliciteerd! het komt nu wel goed, je bent al 16 weken!
    over een paar weken zal je je kindje gaan voelen en kan je er vast wel van genieten.
    een hele fijne zwangerschap

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    GEFELICITEERD!!!

Geniet er van!

Groetjes

8. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

8 mrt 2010
    430
    0
    0
    Gefeliciteerd!!

9. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Gelefeliciteerd, geniet ervan. :D

10. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Wat fijn te lezen dat het na zoveel miskramen uiteindelijk toch is gelukt!

Gefeliciteerd met je zwangerschap! ! !

11. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    gefeliciteerd !!

groetjes

12. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik zal niet zeggen dat je op de dichtbijzijndste wolk moet klimmen want dat lijkt me ontzettend moeilijk na alles wat jullie mee hebben gemaakt. Toch hoop ik dat je op een gegeven moment ondanks alle spanning erg van je zwangerschap kunt genieten.

Deel Deze Pagina