Hey dames, Gisteren ben ik bij de gyn geweest voor een second opinion. Alles is heel goed gegaan. Deze gyn is echt een hele leuke frisse vrouw! Ik kreeg als eerste een inwendig echo (door iemand anders), ook een hele aardige vrouw. De echo was ook heel goed, we mochten meekijken op een monitor en ze legde alles uit. En wat denken jullie? Er zijn 2 eitjes die op springen staan! Ik kreeg er zelfs een foto van mee. Echt geweldig! Kreeg ook een uitstrijkje.. Volgens deze gyn is ook het zaad goed van mijn man. Dat was voor ons weer een hele opluchting, onze huisarts heeft het gewoon fout. Maar dat was wel een reden voor ons om een second opinion te regelen. Gelukkig maar, anders hadden we geen kennis kunnen maken met deze gyn. Onze andere gyn had ons voor een jaar naar huis gestuurd, maar deze gaat ons wel verder helpen. Ze zei na 1 jaar niet zwanger, dan volgen er onderzoeken. Ze heeft alles netjes uitgelegd. Ik mag over 4 weken een afspraak maken voor een HSG onderzoek. Daarna moeten we 3 maanden wachten, ben ik nog steeds niet zwanger, dan gaan ze een kijkoperatie doen. En als die goed is, dan gaan we bespreken wat we verder gaan doen, IVF, ICSI of IUI.. Ben echt super blij dat we verder worden geholpen.. Maar ik hoop eerder dat ik zwanger ben van die 2 eitjes deze maand hihi
heey enise wat goed nieuws! ik vroeg me al af hoe het nou met je was gegaan bij de gyn,gelukkig viel t allemaal mee. ik hoop heel erg dat je deze ronde zwanger raakt,je hebt tenslotte 2 eitjes liefs mounia
Hai meid, Wat een goed nieuws! Hopelijk ben je zwanger voor al die onderzoeeken net als ik....ik moest mijn NOD afwachtten en dan op dag 12 naar de GYN voor een samenlevingstest maja....ongie word als ik het goed is niet meer 9 maanden land Maar lekker gevoel he....je staat er niet meer alleen voor iemand gaat je helpen...dat is echt heerlijk!
Bedankt dames! Het is zeker een heerlijk gevoel! Zou echt helemaal te gek zijn als ik deze maand zwanger raak en niet meer verder hoef met onderzoeken.. Maar dat is nog even afwachten