Hallo dames! Ik zit hier al een tijdje te lezen op het forum, maar had zelf nog weinig stof om mee te kletsen hihi. Maar nu kan ik eindelijk melden, ik ben zwanger!!! Het is nog heel pril, en de testen geven een lichte streep aan, maar een streep is een streep he! Ben net bij de huisarts geweest en de doktersassistente heeft nog eens een test gedaan, en ook die was licht positief!! dus dat is weer een extra bevestiging door iemand anders! Ik durf het amper te geloven en ben ook nog heel voorzichtig omdat ik toch bang ben dat het mis kan gaan! Maar ondanks dat ben ik wel heel blij dat ik het nieuws hier met jullie kan delen!! Wiehoe!!
Hoi allemaal, Bedankt voor de felicitaties! Vindt het nog ontzettend spannend allemaal! Ik weet niet precies hoever ik ben eigenlijk... denk zelf week of 5... Zou vandaag terug gebeld worden door verloskundigenpraktijk... dus dan zie ik wel verder...
pfff geduld, geduld geduld! 31 Oktober heb ik de eerste afspraak bij de verloskundige!! Hoop dat de tijd snel omvliegt!