Vanmorgen een test gedaan en ik ben zwanger!!!! Ben best overrompeld, kan het nog niet helemaal geloven! Ook al had ik van binnen wel ergens het gevoel dat het misschien wel zover zou kunnen zijn. Hoe reken ik uit hoe lang ik nu zwanger ben? Mn laatste menstruatie was op 1 april. Morgen wil ik een cb test doen. Iemand nog tips voor deze eerste weekjes ?
Gefeliciteerd! Eerste weken is vooral afleiding zoeken, leuke dingen lezen en proberen niet teveel te piekeren over allerlei zorg-dingen. En natuurlijk aftellen naar je eerste echo! Geniet meid!
Dankje! Morgen naar de HA om dit te melden Ik heb namelijk medicijnen voor mn schildklier en ook voor mn prolactine gehalte die een tijdje terug te hoog was. Met dit laatste medicijn zal ik moeten stoppen en het eerste medicijn wordt waarschijnlijk de dosis van opgehoogd meteen al. Ik ben erg benieuwd!!!!
Gefeliciteerd! I know how you feel Geniet er vooral van, zo bijzonder De praktische dingen komen wel!
Gefeliciteerd! (althans, ik ga er vanuit dat dat zwanger betekend in het Spaans haha) Je rekent 1 april + 9 mnd en 1 week, dat is je uitgerekende datum (al kan het nog bijgesteld worden dmv echo's) in jouw geval is dat dan 8 januari.
Gefeliciteerd!! Vorig jaar had ik mijn laatste menstruatie op 1 april voor ik zwanger bleek te zijn ik was 12 jan uitgerekend! Geniet van je zwangerschap!