Yesss!!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door GjCM, 22 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GjCM

    GjCM Lid

    4 aug 2021
    33
    5
    8
    Vrouw
    Kruitvat en action. Maar die zijn hier dicht op zondag. Ik bel morgen even gynaecoloog, die wilt vast bloedprikken.
     
    Malbec vindt dit leuk.
  2. Kaktus

    Kaktus Actief lid

    4 jul 2021
    384
    261
    63
    Vrouw
    En nog getest of gym al gesproken?
     
  3. JNZ

    JNZ Bekend lid

    28 jan 2021
    792
    514
    93
    Vrouw
    Spannend zeg. Ik lees even mee :oops:
     
  4. GjCM

    GjCM Lid

    4 aug 2021
    33
    5
    8
    Vrouw
    Mijn vermoede klopte. Het is niet helemaal goed gegaan. Vanmorgen gaf geen enkele test nog iets aan. Action, clearblue en kruitvat zelf allemaal hartstikke negatief. Borstspanning veranderd ook. Gynaecoloog vroeg mij even te bellen zodra ik ongesteld word. Wat ik dus vrij snel verwacht.
    Iemand enoh idee hoelang het duurt voor ik weer ongesteld word ?
     
  5. Kaktus

    Kaktus Actief lid

    4 jul 2021
    384
    261
    63
    Vrouw
    :(wat jammer! Ik heb dit in juli ook gehad en bij mij kwam het na 3 dagen op gang. Hopelijk gebeurt het bij jou ook snel zodat je weer verder kan!
     
  6. GjCM

    GjCM Lid

    4 aug 2021
    33
    5
    8
    Vrouw
    Het voelde erg fijn om eindelijk eens een positieve test in handen te hebben. Maar we zijn alle 2 aardig onder de indruk dat het niet doorzetten..

    Tips welkom*
     
  7. capo

    capo Fanatiek lid

    16 nov 2020
    1.422
    1.943
    113
    Vrouw
    Hè wat rot voor je. Veel sterkte!!

    Ik heb het in oktober ook gehad, en ook inderdaad na een dag of 3 kwam het op gang. Was een iets heftigere menstruatie, iets langer vooral en meer bloed. Ik hoop dat ook jouw lichaam het snel doorheeft en alles goed schoon 'spoelt'. Je kunt ook altijd bij je vk of ze daarna nog eens een echo maken om te checken of alles weg is.
     
  8. Stphax

    Stphax Lid

    28 nov 2021
    63
    75
    18
    Vrouw
    Hoy, had je nog andere testen gedaan die positief waren buiten de action-testen? Ik vraag dat graag omdat, misschien dat het je een beetje troost biedt, misschien ook net niet, maar ik heb met Action-testen ook regelmatig zulke duidelijke streepjes binnen afleestijd terwijl ik echt niet zwanger ben. Andere testen zoals kruidvat blijven dan negatief... misschien had jij ook een paar "slechte" testen van action?
     
  9. Stphax

    Stphax Lid

    28 nov 2021
    63
    75
    18
    Vrouw
    In elk geval vind ik het ook echt heel jammer voor je en wens ik je snel een positieve test toe
     
  10. GjCM

    GjCM Lid

    4 aug 2021
    33
    5
    8
    Vrouw
    Ik heb bij de action nooit positief getest. Geen enkele test trouwens, bij mij was er bij geen enkele test geen enkel streepje of iets te zien.
    Tot nu dan, maar helaas voor korte duur.

    Ik krijg als ik ongesteld ben altijd op dag 3 een uitgangsecho. Dan moet ik weer starten met hormonen.
     

Deel Deze Pagina