Na maanden proberen, ben ik eindelijk zwanger! Ik kan het haast niet bevatten. Ik ben vorig jaar november gestopt met de pil en al vaker het idee gehad zwanger te zijn (gevoelige borsten etc) maar elke keer een teleurstelling, dat het niet zo is. De laatste maanden er niet echt mee bezig geweest. Tot deze maand, toen ik wat lichtroze afscheiding had. Ik dacht dat de :x weer door ging komen, maar de dag erna niks meer. Weer lichte last van mijn borsten, maar had echt niet gedacht dat ik zwanger zou zijn. Test maar gehaald, meer om het weer uit te sluiten, maar tot mijn verbazing direct binnen een paar seconden een vette + !!!!
Bedankt voor al jullie reacties! Ik vind het allemaal nog wel heel spannend. De 23e november ga ik voor het eerst naar de verloskundige en kan niet wachten dat ik voor het eerst een echo krijg. Ik ben dan 9,5 week zwanger. Mn vriend kan het volgens mij ook nog niet echt bevatten Gelukkig bijna geen klachten, maar daardoor nog onwerkelijker. Vanochtend had ik wel een heeeel klein beetje roze in mijn afscheiding zitten, maar volgens de verloskundige kan het geen kwaad, zolang het maar niet helder rood bloed is met veel krampen, moet ik me geen zorgen maken, maar stiekem doe je dat toch wel