De afgelopen dagen heb ik rondgehangen in het forum hiervoor...kinderwens. Maar ben op zoek naar ervaringsverhalen en kan die misschien wel beter hier vinden. Ik ben vandaag 6 dagen overtijd. Geen verschijnselen (zwanger of ongi) en geen positieve test. Kan ik toch zwanger zijn of is het logischer dat ik gewoon opeens een hele lange cyclus zou hebben (dat is dan opeens wel langer dan 33 dagen terwijl de langste tot nu 27 was) Wie had dit ook.....en wat te doen?
Hoi Hoi, Ik zou over een paar dagen nog een testje doen, en anders even contact opnemen met de ha, voor evt urine test? gr Kim
Hey Nien, Ik heb ook zo'n soortgelijke ervaring gehad. Normaal was mijn cyclus zo rond de 28 dagen. In mei had ik normaal gesproken ongesteld moeten worden, maar werd dit niet. Na diverse testen gedaan te hebben in eerste 2 weken overtijd te zijn ( die overigens allemaal negatief waren) heb ik mijn huisarts gebeld. Die zei dat ik nog maar even geduld moest hebben en als er een week later nog geen menstruatie was nog maar een keer een testje moest wagen. Op zondag 14 juni heb ik voor het eerst positief getest. Het was een erg lichte test en heb hem na een paar dagen nogmaals herhaald en na 1 week nog een keer. Die laatste test knalde er vanaf (staat geloof ik ook in mijn album). Ik heb dus spontaan een hele erge lange cyclus gehad. Heb ook nooit geweten wanneer mijn eisprong geweest is. Maar al met al zijn we erg blij dat het gelukt is en dat kleine uk het goed maakt daarbinnen. Ik zal voor je meeduimen dat je ook snel een posi test in handen mag hebben.
hier het zelfde heb bijna 3 weken geleden een heel duidelijke eisprong gevoeld en mijn nod blijft uit(denk wel steeds dat ik het word) en de testen atstikke negatief.