Heerlijk zijn die paaseitjes!!!!! Ik vind dat ik ze nu zonder schuldgevoel lekker kan gaan eten, dik wordt ik komende tijd toch wel Elk jaar is het weer een ramp rond de tijd dat het pasen gaat worden. Die paaseitjes liggen gewoon te roepen naar me. Eind vorige jaar ben ik zo'n 4 kg afgevallen dus paaseitjes zaten er voor mij niet in dit jaar. Nu ik zwanger ben dus wel, goede smoes hè..... Ik kom zowiezo altijd behoorlijk wat aan tijdens mijn zwangerschap. Bij de andere drie zo tussen de 18 en de 20 kg. Is er allemaal weer netjes afgegaan hoor. (had wel 3 kids van boven de 8 pond) Ik wil deze laatste keer toch proberen om niet meer als 15 kg aan te komen. Die paaseitjes zijn dus niet zo'n goed idee... Maar wel erg lekker! Hebben jullie dat ook dat je lekker mag (vr)eten van jezelf tijdens je zwangerschap?
Veel plezier, ik lustte de eerste paar weken geen chocola meer! En nu de laatste dagen weer wat kleine stukjes.
Ielh bah... Tijdens me hele zwangerschap moet ik niks van chocola hebben en ben sowieso al niet zo gek op choco dus paaseitjes roepen me niet geniet ervan meid... Goed eten moet je tocg dus word je idd ook daardoor iets dikker... Geeft niks! Dat mag..
Dat heb ik nou ook, vooral de witte chocolade eitjes roepen naar me.. Maar gelukkig ben ik na een paar eitjes alwel weer zat haha.. Laatst witte chocolade reep gekocht, heb ik gewoon een hele week mee kunnen doen, terwijl ik voor de zwangerschap zo ding al binnen een paar minuten op had hahaha!
Hmmm... chocola... Heerlijk eitjes, paashazen, niks is veilig voor me! Heb als tegenhanger dat ik absoluut geen chips, friet of andere hartige knabbels meer hoef.. Dus zo af en toe een paar eitjes, heerlijk
oww choco vind ik op het moment zoo lekker gister avond ook lekker 1hele reep op gegeten dus eitjes kom maar op
Chocolade is wel lekker, maar ik vond het voor mijn zwangerschap lekkerder! Heb nu meer hang naar hartig. Geniet ervan meis!
Ik doe ook gezellig mee, lekker paaseitjes eten, mmm!!! Ik mag van mezelf ook meer eten dan normaal hoor. Je mag jezelf best een beetje verwennen nu vind ik. Ben overigens nog niet zoveel aangekomen, dus kan nog lekker even doorsnoepen van de paaseitjes.
Ik heb dat precies zo! Als ik niet zwanger ben, ben ik heel streng voor mezelf en heb ik continue schuldgevoel als ik iets eet, maar nu geniet ik er lekker van hoor!
Paashazen? die eet ik niet haha, vind het altijd zo zonde om die dingen uit het papiertje te halen! Heb wel gehad dat ik een paashaas toen kreeg, en paar maanden later had ik hem nog steeds...
hahaha afgelopen weekend moest en zou ik paaseitjes hebben.. dus wij naar de winkel gaan we nog bijna weg zonder paaseitjes!!! zwangerschapshormonen he Maar lekker hoor die choco!