Opeens ander geslacht???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaNiess, 11 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Tsja mn onderwerp zegt het eigenlijk al haha!
    Weet opzich niet zo goed waar ik dit topic moet plaatsen,
    Maar zou mn verhaaltje even uitleggen..

In dec hebben wij 20weken echo gehad van onze kleine, daar hebben wij ook het geslacht te horen gekregen en ook had ze het via de echo laten zien... Die vrouw die de echo maakte wist het zeker dat we dit geslacht zouden krijgen... ( kan het geslacht even niet hier neerzetten aangezien er ook bekenden van mij wel eens kijken op dit forum. en het dus nog geheim is)
    Maar nu heb ik gister weer een echo gehad, en daar zou mn verloskundige ook even naar het geslacht kijken, maar mn verloskundige zei een heel ander geslacht.. :$ Ze vroeg of ze gelijk had ik zei nee met 20 weken echo kregen we ander geslacht te horen.. De andere verloskundige sloeg dus gelijk haar handen voor haar mond...

Nu weet ik dus even niet wie er nu gelijk heeft. :x

Gelukkig hebben wij niet specifieke dingen in huis wat maar voor 1 aan kan.. Dus zoals het nu staat word het denk ik ook wel een verrassing lijkt me. of moeten we gewoon het eerste geslacht aan houden, aangezien onze kleine gister met de benen gekruist lag,

2. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Uhm, misschien eerste uitslag het meeste rekening mee houden, aangezien je baby nu met beentjes gekruist lag? Je kan het natuurlijk niet melden hier, maar ik heb gehoord dat ze het vaker verkeerd hebben bij meisjes dan andersom. Bij meisjes wil nl. nog weleens twijfel zijn omdat de geslachtsorganen vrij opgezet zijn en bij jongetjes is het vaak duidelijker te zien.

Als je het graag wilt weten kan je altijd nog een 3-d echo laten maken of het wordt een verrassing :)

3. Druif2008

Druif2008 Actief lid

16 aug 2008
    287
    1
    0
    Als je het echt graag wilt weten kun je nog een x een pretecho laten maken.
    Je krijgt nooit 100% zekerheid dat het ook daadwerkelijk het geslacht is die ze zeggen.

4. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Nou het is niet zo dat ik het persee wil weten hoor, beide geslachten zijn natuurlijk meer dan welkom.. En qua namen maakt het ook niet uit, want dat hebben we ook allemaal wel klaar..

ach verrassingen zijn ook erg leuk, :)

5. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Mijn neef had dit ook. Die kreeg bij zijn 3de te horen dat ze een meid zouden krijgen.
    3 weken voor de bevalling kregen ze echter te horen dat het toch een mannetje was!
    En dat was het uiteindelijk ook.

6. Wendie1979

Wendie1979 Actief lid

28 jan 2009
    187
    0
    0
    Ik heb ook begrepen dat het nog al eens voorkomt dat ze zeggen dat het een meisje is een he blijkt dan toch een jongentje te zijn.
    Volgens mij komt andersom bijna niet voor omdat ze bij een jongentje heel duidelijk het piemeltje en de balletjes kunnen zien.

7. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Bij ons werd met een pretecho met 17 weken gezegd dat ze er van overtuigd was dat het een meisje zou zijn.
    Toen hadden we 4 weken later de 20-weken echo en toen was daar ineens een pielemoos te zien :D.
    Niet erg, maar het is wel even omschakelen aangezien we al 4 weken rondliepen met het idee dat we een dochter zouden krijgen.

8. blondoniempje

blondoniempje Actief lid

30 mrt 2009
    272
    0
    0
    Project Secretaresse
    Breda
    haha nou het is dus ook niet meer geheim voor haar bekende op het forum....wel een leuke theorie.. affen als er niks tussen komt is het gewoon een meid!

9. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.

Hoi hoi,, is dit stukje voor mij bedoeld? ;)
    omdat er staat haha nou is het niet meer geheim voor haar bekende op het forum..
    Maar bij ons weet niemand wat het geslacht zou zijn met de 20weken echo. Alleen wj en degene die de echo deed.
    En gister weer echo dus alleen wij en de verloskundige.. Bekenden weten niks...

Heb wel een lijstje waar op staat wat iedereen denkt dat het gaat worden, maar ben nu wel benieuwd wie er allemaal gelijk hebben haha!

10. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    Ik denk dat bedoeld wordt, dat als het eerst een meisje bleek en nu een jongen.....
    We hebben dit zelf bij een vriendin meegemaakt, we lagen bij elkaar op de kamer in het ziekenhuis, zij had allemaal roze kleertjes hangen, en toen bleek ze toch echt een jongen te krijgen....

De artsen hebben ons toen verteld dat het kan, maar van een jongen naar een meisje kan niet!

11. giraf

giraf Niet meer actief

Bij een vriendin van mij is het ook gebeurd.
    Bij de 20-weken echo zeiden ze dat het met 90% zekerheid een meisje was, en toen ze een aantal weken later weer een echo kreeg was het met 95% een jongen.
    Het is uiteindelijk een jongen geworden.

12. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Pff..mijn echoscopiste heeft me verteld dat het met 99.99% zekerheid een meisje is.
    Stel je voor, dat we toch ineens een jochie krijgen. Hahah. Nouja, het maakt uiteindelijk toch niks uit, tis meer dat je je dan zo insteld op iets.

13. beertje87

beertje87 Actief lid

16 sep 2008
    339
    0
    0
    van een jongen naar meid kan ook hoor hier een kennis van mij die was zo blij want ze had al een meisie dus toen ze te horen kregen dat ze een jongentje erbij kreeg was ze helemaal blij
    ook alles besteld in het blauw, kleren gekocht en toen moest ze weer voor een echo en toen was er echt een meisje te zien, waarschijnlijk had de eerste x de navelstreng ertussen gelegen en dat hebben ze aangezien als een pieletje, of de schaamlipjes waren zo opgezet dat ze het als een balzakje hebben aangezien

dus ook van een jongen naar een meisje kan ook al komt dat niet zo heel vaak voor

14. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Ach, over uiterlijk 10 weekjes ongeveer weet ik het echt! haha..

15. Peetje08

Peetje08 Bekend lid

30 mrt 2008
    704
    0
    0
    Zoals gezegd een meisje kan ook voor jongen aangezien worden hoor. Ik ken nl. iemand die twee jongens zou krijgen, maar op het geboortekaartje pronkte toch echt een koningskoppeltje, hihi.

16. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Hier precies hetzelfde....
    Alleen de vk van de 16 weken echo beweerde ook dat mijn placenta aan de voorkant zat, maar die zat volgens de andere vk (20 weken echo) toch echt aan de achterkant. :(
    Vond ik nogal wonderlijk.... ;)

17. winnietje

winnietje Niet meer actief

Hallo,

Ik heb precies het zelfde meegemaakt. Bij de 20 weken echo kregen wij te horen dat wij een jongetje kregen. Paar weken later hebben wij een 3d echo laten maken en toen kregen wij te horen dat het een meisje was. Ook toen gezegd dat het geslag niet klopte. Een paar weken later nogmaals een echo gehad. Ook toen was er niks van een jongetje te zien en zag het er echt uit als schaamlipjes. eenmaal geboren toch echt een knul hoor!! Niet groot geschapen :p maar hij het is een manneke :D

18. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    @ Winnietje..

Das ook een apart verhaal dan, jullie hadden toch niet toevallig dan al alles in de kleur van een meisjes kamer gedaan he? want dat zou wel zonde geweest zijn..

Haha, ik had het verhaal van de echo's aan een vriendin verteld en die zei, ach jullie hebben gewoon een 2 slachtig kindje! Als grapje haha :p

Nouja zoals ik al eerder zei in dit topic, dat het beide welkom is hoor. Het is al een heel wonder en heel speciaal dat er een kleine groeit in mn buik, dan maakt het geslacht eigenlijk echt niet uit!

19. winnietje

winnietje Niet meer actief

heey,

nee niet het alles in het roze of blauw gekocht hahaha. gelukkig. Wel zelf altijd een sterk gevoel gehad dat het een jongetje was. Hier ook echt de meeste kleertjes voor gekocht. En natuurlijk voor de zekerheid een aantal unisex pakjes :d

20. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Jaa wij hebben dus gewoon alles in unisex..

Deel Deze Pagina