hoi allemaal!!! eind juli ben ik gestopt met de pil en afgelopen zondag 2 dagen na mijn NOD heb ik getest. binnen een minuut had ik twee streepjes. kan het gewoon nog steeds niet geloven al heb ik nu al een hele lijst met kwaaltjes haha. volgens internet ben ik nu vandaag precies vier weken zwanger. ben ook wel een beetje bang dat het mis kan gaan maar weet dat ik daar niet teveel aan moet denken. hebben meer meiden hier last van? xxx
Gefeliciteert met je zwangerschap!! Ja ik ben ook wel een beetje bang dat het mis zal gaan. Maar we hebben gelukkig al vroeg een echo op 29 december. Ik probeer er niet al te veel over na te denken wat er allemaal mis kan gaan. En ga niet lezen bij vlindertjes , word je helemaal depri van.
Heb je al gefeliciteerd maar hier bij nog een keer op dit topic. Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Nogmaals gefeliciteerd meis! Zijn we tegelijkertijd zwanger en op (bijna) dezelfde datum uitgerekend! Leuk!!! Het is logisch dat je je in het begin zorgen maakt of het allemaal wel goed gaat, maar we gaan gewoon duimen voor een perfecte zwangerschap met over 8 maanden een prachtig wondertje! xxx
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!!! Geniet ervan!!!! En probeer niet te veel te denken aan dingen die fout kunnen gaan, probeer ik ook!!! Anders maak je jezelf alleen maar gek. En zwanger zijn is alleen maar leuk!!!!
Gefeliciteerd!!! Gewoon lekker van genieten hoor. Die onzekerheid (het voelt zo onwerkelijk) herkennen velen van ons hier wel, maar vergeet niet om ook lekker te genieten van dit prachtige wonder!
He meis,van harte gefeliciteerd he!! Kei leuk voor jullie Groetjes Bolbuikje. ps: Ik word de volgende hoop ik