hoihoi dol gelukkig maar nog vol verbazing hadden wij vandaag onze eerste echo vandaag zijn wij 8 weken zwanger van onze 3e icsi poging en wat!!! een 2ling!!! zo onvoorstelbaar zo onwerkelijk ook al hartjes gehoord echt super magies heerlijk. over 3 weken weer komen dan zijn we 11 weken en zullen daarna wel mogen overstappen op vk? of is dat niet bij 2ling vanuit icsi? groetjes een dolblije aanstaande mama
gefeliciteerd! volgens mij loop je met een tweeling altijd onder de gyn...maar dan heb je wel lekker vaak echo's geniet ervan
wat fijn! gefeliciteerd! Je vragen kan ik niet beantwoorden, daar weet ik niets van... maar geniet ze!
Van harte gefeliciteerd! Volgens mij ben je bij een tweelingzwangerschap altijd onder controle bij een gyn.
diaantje88 zie dat jij ook zwanger bent van een tweeling en dat je weet dat het 1eiug is. ik heb met mijn terugplaatsing 2 eitjee terug geplaatst gekregen maar weet niet 1 of 2 eiug is. hoe weet jij dat? das wel waar meer in ziekenhuis is meer echos
Dankje Wolffje, ja wat super fijn dat we nu beide zwanger zijn . En jij dus zelfs van een tweeling, ik had ook 2 laten terugplaatsen en eentje heeft het gelukkig gehaald . Je zult wel bij de gyn blijven dan ja, maar dat is ook wel weer fijn. Ik vond het wel vreemd om na zoveel jaar ineens 'gewoon' naar een verloskundige te gaan en niet meer naar het ziekenhuis. Maar inmiddels ook wel weer fijn hoor, ineens ben je gewoon 'normaal' zwanger . Ik hoop dat je een voorspoedige zwangerschap mag hebben!
ja het is alles boven verwachting. denk ook wel dat we in zhuis blijven is ook niet erg krijgen we misschien wel meer echos haha bij jouw je zwangerschap tot zo ver goed verlopen ? nog geen erge lichamelijke klachten?
dankjullie wel zijn super blij inmiddels al weer te snel spullen gekocht maarja zijn zo blij volgende week donderdag weer echo. zin in
hee wat leuk om te lezen gefeliciteerd !! Hier ook zwanger van een tweeling en iedere 2 weken onder controle bij de gyn.. Ga geen vk zien.. Hier is het zo als je zwanger bent van 2 dan blijf je in het ziekenhuis zo kun je wel heel mooi de groei van je kleintjes meemaken
Dit soort verhalen wordt ik blij van. Gefeliciteerd het is jullie van harte gegund!! Lekker genieten.
hi zie nu je berichtje pas. ja goede echo gehad waren goed gegroeid en mooi aan bewegen. heel apart om te zien. ben nu in middels bijna 4 kilo afgevallen maar krijg al wel klein buikje hihi apart allemaal hoor. a.s. donderdag voor eerste keer naar gynocoloog in ziekenhuis. we blijven ook onder controle van het ziekenhuis. hoe gaat het met jouw? nog beetje vol te houden?