Jeetje beetje onzeker twijfelachtig! En stiekem toch blij?

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Onje, 7 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onje

Onje Niet meer actief

Pfff dit is raar hoor dames maar ik ben nu alweer zwanger!!:(

11 December ben ik voor het laatst ongesteld geworden.
    9 Januari heb ik een positieve (1-2 weken) Clearblue test in handen.
    12 Januari begint het bloedverlies, het houd een paar dagen aan.
    15 Januari stopt het bloeden.
    16 Januari een negatieve Clearblue test.
    Dus de vk gebeld bovenstaande verteld en volgens haar een duidelijke miskraam, mijn lichaam regelt het erg goed zegt zij.

5 Februari had ik dan dus eigenlijk weer ongesteld moeten worden. Ik dacht dat zal wel weer ff duren tot alles weer op orde is na het krijgen van een miskraam. Maar toch ik voelde mij zwanger en zo volg ik mijn gevoel en haal een test....

Ja hoor een positieve Clearblue zwanger 1-2 weken !!:(

Vandaag bel ik met de vk voor een intake en het aanvragen van een echo.
    Nu zegt die assistent die mijn gegevens opneemt dus dat het zeeeeer onwaarschijnlijk is dat ik nu alweer zwanger ben!?
    Zij zegt dat ik waarschijnlijk dus nog wel zwanger ben vanaf 9 Januari??!! Want dit is wel erg sja snel en volgens haar bijna onmogelijk.

Ik zeg, volgens mij regelt mijn lichaam het allemaal gewoon heel netjes en hersteld alles ontzettend snel?
    Positief is positief toch? Maar toch vraag ik haar ben ik nu zwanger of zeg je dat dat dus niet kan? Jaaa je bent zeker zwanger zoals je zegt positief is positief. Maar toch he ik ben er zoooo onzeker door nu !! Vanmiddag heb ik een test gekocht en net toch maar weer gedaan en die geeft toch echt weer zwanger 1-2 aan. Nu stond er na een halve minuut ofzo zwanger en pas ruim een halve minuut later stond er 1-2. Betekent dit iets?

Ik zit in een beetje tussen blijdschap en twijfel in ?

Maar volgens mij mag ik toch echt zeggen dat ik zwanger ben !!!

Lang verhaal voor die ene mededeling ;)

2. stresskip86

stresskip86 Actief lid

12 nov 2012
    337
    0
    16
    zelfstandig ondernemer
    Friesland
    Zou het kunnen dat je toch nog HCG in je lichaam hebt van de vorige zwangerschap?

3. Onje

Onje Niet meer actief

Geen idee?
    Ik dacht juist na het stoppen met bloeden, weet je wat ik doe een test om zeker te weten dat ik dus niet zwanger ben. En ik dacht en denk eigenlijk nog steeds dat als de test negatief aangeeft er geen hcg meer in je lichaam zit, of denk ik dit dan nu helemaal verkeerd?

4. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    hmm zou ook denken dat als die toen negatief was dar het toch echt opnieuw zwanger is. hmm denk dat je weinig kan. miss volgende nog een test?

5. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zeg zwanger! Gefeliciteerd!

6. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Als je tussendoor een negatieve test hebt gehad dan ben je opnieuw zwanger! Gefeliciteerd meid!!

7. Veerle87

Veerle87 Lid

29 jan 2013
    96
    0
    0
    Office Management
    Maastricht
    hmss ik denk toch zwanger.. wanneer staat je echo gepland?? Hoop echt dat het er allemaal goed uitziet

8. Onje

Onje Niet meer actief

Ik ben er niet bang voor dat het er niet goed uit zal zien.
    En ben er eigenlijk ook van overtuigd dat ik zwanger ben.
    Ben alleen ontzettend benieuwd hoelang.

Thx meiden!

9. Trees

Trees Niet meer actief

Het is zeker niet onmogelijk om zo snel na een miskraam weer zwanger te zijn. Zeker als de miskraam erg pril was. Ik heb het kunstje ook al een paar keer geflikt ;).

Ik denk dat je lichaam snel hersteld is en dat je weer keurig na twee weken een eisprong hebt gehad. Ik denk wel dat je heel pril zwanger bent. Als ik mag gokken, zeg ik bijna 4 weken.

Ik ga je in ieder geval van harte feliciteren!

10. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik zeg ook gefeliciteerd

11. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik denk ook zwanger omdat je tussendoor toch een nega test had!
    Van harte gefeliciteerd!!

12. Onje

Onje Niet meer actief

Nou meiden vandaag een echo gehad. En helemaal niets te zien?! Verd****!!

Zij denkt dat mijn testen nog positief zijn door het miskraam. Of een bbz.
    Over het eerste heb ik zo mijn twijfels aangezien ik tussendoor een negatieve test heb gehad.
    Een bbz, sja dat kan volgens mij iedereen overkomen maar...

Dan blijf ik nog met de gedachten zitten dat ik het persoonlijk ( en meerdere met mij als ik zo rond google) ontzettend vroeg vind om een echte duidelijke zwangerschap te zien.

Vanmiddag wordt ik gebeld door de vk hoe nu verder, ik neem zelf aan bloedprikken of urine? testen op hcg waardes.

Net nog maar een test gedaan en ipv 1-2 geeft clearblue nu aan 2-3.

13. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Inderdaad... Het is veel te vroeg om een duidelijke zwangerschap te zien. Je zou nu dan dik 5 weken zijn toch?

Was er wel een vruchtzakje te zien? Meid, wat een nare en spannende periode moet dit voor jou zijn. Heel veel sterkte met afwachten de komende dagen.

14. Onje

Onje Niet meer actief

Nee er was helemaal niets te zien, enige was dat mijn slijmvlies ietsje dikker was.
    Volgens mij ben ik echt nog maal heeeel kort zwanger ik denk toch echt aan nu max 3 weken. Als ik zwanger ben he want ik vind het allemaal maar vreemd nu.

De vk heeft mij gister gezien en zij vindt het te pril om te zeggen het zit goed of fout. Zij wil dat ik een afspraak maak om over 2 weken weer een echo te laten doen.

Pfff al met al met ik doodsbang. Ten eerste dat ik misschien wel niet zwanger ben ten tweede omdat het misschien een bbz is en dan vooral de gevolgen daarvan..

15. Trees

Trees Niet meer actief

Inderdaad erg spannend, maar is het niet veels te vroeg? Ik testte ook altijd positief vanaf een week na mijn eisprong en op de echo's was er voor de 5 weken niks tezien. Behalve dan verdikt baarmoederslijmvlies.

Gaan ze de HCG-waardes nog prikken?

16. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Wat een gedoe zeg, hoe kan dat nou? :(

Blijf je volgen, succes, sterkte en een knuffel!

17. Chelle26

Chelle26 Lid

10 feb 2013
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat moeilijk voor je zeg!

Ik hoop voor jou dat je gewoon lekker zwanger bent, en alleen nog veel te kort om het te zien, en nu afwachten en hopen dat je dan te horen krijgt dat wel alles goed zit.

Dat die twee weken maar om mogen vliegen.....

Ik duim voor je:)

18. Onje

Onje Niet meer actief

Dames!!

We hebben net een echo gehad!
    En ja hoor we zijn zwanger!!!! Geschat op ongeveer 6 weken!
    Wat valt er een spanning ons af!!

We krijgen een 2e kindje!
    Lemmy wordt grote broer
    Oh jongens wat een geluk!!!

19. Ik wou net zeggen.. volgens mij gewoon weer een nieuwe zwangerschap, heel pril! Maar dat waren oude berichten.. nu was de echo dus goed jeej! Gefeliciteerd :)

20. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Gefeliciteerd en wat een spannende tijd heb je er al op zitten zeg nu lekker gaan genieten

Deel Deze Pagina