Yesssss, we hebben kaarten voor U2! Wie nog meer?

Discussie in 'De lounge' gestart door loetje, 16 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loetje

    loetje VIP lid

    6 jun 2006
    7.366
    1.766
    113
    Wij (m'n zus, haar vriend, m'n man en ik) hebben kaarten voor het concert van 21 juli. Was erg spannend, aangezien mijn zwager er helemaal alleen voor stond met het bestellen afgelopen zaterdag....En helaas niet door een nacht voor het postkantoor te liggen, want dan weet je tenminste waar je staat....Nee, het moest allemaal via internet, gesodemieter :evil:

    Wij waren een weekendje weg en mijn zus moest werken. Dus zwagerlief zat met 3 laptops om zich heen zich eigen wezenloos te klikken, zweten, zuchten, steunen en vloeken...Maarrrrrrrrr, het is hem gelukt. Vier veldkaarten! WIJ ZIJN BLIIIIJJJJJ :whistle:

    Zijn er hier nog meer gelukkige U2 fans?
     
  2. msroxy

    msroxy Fanatiek lid

    12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    ja, wij gaan ook met vrienden op 21 juli. Schijnbaar toch wel heel bijzonder. Terwijl ik U2 niet eens zo leuk vind....
     
  3. HappyLuna

    HappyLuna Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland
    Mwahahahaa, wrijf het er even lekker in bij de echte fans, haha :D

    Wel te gek als je kaarten hebt kunnen bemachtigen inderdaad,
    persoonlijk hou ik ook helemaal niet van U2.
     
  4. loetje

    loetje VIP lid

    6 jun 2006
    7.366
    1.766
    113
    Hahaha, ja gelukkig heb ik kaarten, anders had ik er dubbel de pest in gehad na msroxy haar antwoord :D

    De concerten waren binnen een mum van tijd uitverkocht en zaterdag hebben de 0800 en 0900 een aantal uren plat gelegen door overbelasting 8)

    Roxy, heb je zit of veldkaarten?

    Wij dus veld. We gaan op de dag zelf al heeeeeel vroeg in de ochtend voor de ArenA bivakkeren om een plekje in het vak voor het podium te kunnen bemachtigen...Helemaal super, dan krijg je een polsbandje om en kun je verder het vak in en uit, maar sta je ten aller tijden helemaal vooraan :D :D
     
  5. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    yes we 2 hahahha

    wij al dinsdag, man is lid van de fanclub en mocht in de voorverkoop kaartjes bestellen! :D

    vorige keer gemist..we moesten onze kaarten toen verkopen, de terugvlucht van onze huwelijksreis was later dan we dachten.

    nU 4 jaar later dus in de herhaling! mijn man is al tig keer geweest, ik dus nog nooit!
     
  6. loetje

    loetje VIP lid

    6 jun 2006
    7.366
    1.766
    113
    Gaaf Natasja :D

    Ik ben 1x geweest. Ben een erg grote fan, vooral van de "vroegere" U2, maar helaas de afgelopen jaren erg slecht in de financiën gezeten tijdens kaartverkopen :( ..

    Wij zijn in '93 geweest, naar de ZOO tour, het extra concert in het Goffertpark. Helemaal te gek. Ook heel vroeg voor de hekken gezeten en gerend tot ik dacht dat ik dood ging (mensen kwamen me op een gegeven moment gewoon lopend voorbij 8) ), tot in het vak en mijn bandje bemachtigd...Wat een avontuur en wàt een concert. Zijn geld dubbel en dwars waard.

    Alleen jammer dat het in de ArenA is, geluidskwaliteit schijnt daar belabbert te zijn, hopelijk doen ze daar nog wat aan.....
     
  7. elfje

    elfje Fanatiek lid

    11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    JAAAAA!
    Ik ook! Wordt mijn 7e concert van de mannen! :oops: Deze keer voor het eerst tribune kaarten (expres) Ik hoop dan nl nog volledig borstvoeding te geven! Kan ik nog even in de auto kolven! hahahaha Voorheen idd altijd gerend of mn leven dr vanaf hing! haha maar altijd vooraan!

    Trouwens dat livenation gebeuren voor de kaarten bederft wel een hoop voorpret zeg, alhoewel ik blij ben dat ik in mijn "toestand" niet 'snachts voor een postkantoor heb hoeven liggen ;)!

    liefs elfje
     
  8. hupse

    hupse Actief lid

    29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Jaaa mij is het ook gelukt! Al een aantal keren naar concerten geweest. Vanaf kleins af aan al super fan. We gaan wel voor t eerst zitten:( Ik zie t niet zitten om dan met me buik te staan. Wil ook altijd vooraan staan. Wat ook meestal lukt.
    Nu dan maar gekozen om te gaan zitten. Niks aan te doen. Ben al blij dat we gaan!
     
  9. Bibiche

    Bibiche Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Oh leuk. Ik ben nog in 1997 geweest in de Kuip. Stonden om 7 uur 's ochtends al voor de Kuip maar we stonden wel helemaal voorin :)

    Ik durfde het dit jaar niet aan omdat ik dan al 8 maanden zwanger ben.
     
  10. Kirby

    Kirby Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Lucky bastards!

    Ze komen helemaal niet naar België deze keer :'(

    Vorige keer wel kaarten kunnen bemachtigen en stond toen ergens op de derde rij, helemaal vooraan dus :D
     
  11. popje

    popje VIP lid

    20 jul 2006
    7.337
    268
    83
    NH
    Wilde er ook heen dus, de dag van de verkoop klaar zitten, Wilde 2 kaarjtes bestellen.... Maar hij liep steeds vast :( wilde ik 1 kaartje bestellen kon wel maar toen waren ze al uit verkocht...:'(
     
  12. msroxy

    msroxy Fanatiek lid

    12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Ik dacht dat dinsdag de 21e was? Wij gaan ook op dinsdag. We hebben veldkaarten, maar we hoeven niet zonodig vooraan te staan hoor! Ik sta liever in de buurt van een bar haha! (Dan mag het weer he?)

    Voor alle echte fans die geen kaartjes hebben: Wij gaan met vrienden die wél echt fan zijn, dus dan is het weer wat minder erg he?
     
  13. kat

    kat Fanatiek lid

    21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Ik ga helaas niet :cry: ben wel in 2005 geweest en het was super.
    Wij stonden dus wel vooraan (tweede rij in het midden).

    OOOh ik had er echt heeel graag bij willen zijn.
     
  14. nijntje1984

    nijntje1984 VIP lid

    15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Inderdaad! :D

    Toen ze zeiden dat U2 naar België was ik dolblij! Maar toen ze 28 juli zeiden, was ik ongelukkig... Wij zijn dan nl. net op vakantie... Dus eigenlijk ben ik nu wel blij dat ze niet komen want anders kon ik nog niet gaan.

    Maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze misschien toch nog komen, maar in het najaar? Die organisator van Werchter (Schuermans of hoe heet die?) kon ze misschien strikken... Maar dan zal het waarschijnlijk wel de wei zijn en niet het Koning Boudewijnstadion.
     
  15. nijntje1984

    nijntje1984 VIP lid

    15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Leggen ze geen reservelijst aan? Soms geven ze toch nog extra plaatsen vrij en dan kunnen ze de mensen van de reservelijst contacteren.
     
  16. popje

    popje VIP lid

    20 jul 2006
    7.337
    268
    83
    NH
    Nee, Niet dat ik weet.
    Helaas....
     
  17. Kirby

    Kirby Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Maakt me niet uit of het wei of stadion is, als ze komen, ga ik weer :D
     
  18. Sjanienu1

    Sjanienu1 VIP lid

    6 sep 2008
    6.495
    0
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Bij 3FM geven ze nog kaarten weg voor de liefhebbers...;)
     
  19. Poohbeer2

    Poohbeer2 Fanatiek lid

    17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Mijn man gaat ook en omdat hij moest werken mocht ik fijn het internet op.
    Bij mij ging het bij het bestellen mis.
    Ik had de kaarten (zitkaarten) al betaald en toen gaf de website een foutmelding.
    Later bleek dat er nog een concert kwam, dus voor de zekerheid toch nog maar kaarten bestellen. Dit keer kon ik de gewilde veldkaarten krijgen.

    Ik ben benieuwd hoe het nu afloopt met de andere zitplaatsen voor de 20e. Sinds gisteren staat er eindelijk op "mijn account" dat ze 'in onderzoek' zijn.
    Ben benieuwd hoe dat af gaat lopen. We hebben namelijk niks aan die kaarten, maar ik was ook veel te bang dat we geen kaarten zouden hebben. Ze komen tenslotte ook maar 1 eer in de 4 jaar naar Nederland.
     
  20. popje

    popje VIP lid

    20 jul 2006
    7.337
    268
    83
    NH
    Dan maar luisteren naar 3FM :D
     

Deel Deze Pagina