hoi meiden, ik heb een dochter van 9 jaar en ben alleenstaande moeder geweest voor lange tijd. nu heb ik sinds een tijd een nieuwe vriend, en wij willen allebei wel graag samen zwanger zijn. nu heb ik hem vandaag mijn testresultaat laten zien, maar hij wist het niet zeker....?...! maar...ik ben toch niet gek??? mijn NOD zou morgen moeten zijn...! heb een cyclus van 26 dagen, en dit was de eerste keer dat we hebben ''geprobeerd''. Wat denken jullie...? Groetjes, Sam
nou meid die zijn zeker positief daar heb je nog geen vergrootglas bij nodig, gefeliciteerd en ga er lekker van genieten
Hey, hartstikke positief hoor! Misschien is hij een beetje geschrokken omdat het inderdaad heel snel ging, zo zijn mannen Mijn vriend vond het ook heel vreemd eerst! In ieder geval : GEFELICITEERD!
Dank jullie!! dat had ik even nodig! kan het natuurlijk aan niemand vertellen verder nog!! wauw, ik wilde dit al heel lang, in mijn hart, maar eh, vind het zelf ook heel snel idd, kan het niet geloven!!! spannend!
live meiden, heel erg bedankt allemaal....ik ben zooooo blij! Helaas gelooft hij het nog steeds niet helemaal geloof ik...ben ik wel wat in teleurgesteld, maar misschien komt dat nog....hij verwacht op de een of andere manier een streep die net zo paars/donker is als te controlestreep....humm.....! maar goed, ik weet het zeker!! thanks
Gefeliciteerd meid! Een streep is een streep, terwijl deze al mooi donker is hoor! Laat hem anders de vk maar bellen, die zal ook zeggen hoe licht de streep ook is, dit maakt niet uit, een streep is een streep en dat betekend dat je gewoon lekker zwanger bent! Geniet er maar lekker van!
Duidelijk hoor, gefeliciteerd! Doe anders een digitale test van Clear Blue, dan ziet hij de woorden in het scherm staan!
Clear Blue is een goed idee maar ja joh hij heeft vast even tijd nodig om het door te laten dringen. Je testen zijn overduidelijk positief hoor. Gefeliciteerd!
wauw!! wat een knaltest zeg!! zeg je mannetje maar dat ie het echt moet gaan geloven, jij bent hardstikke zwanger hoor!!! liefs
Gefeliciteerd!! Haha dat is hier ook zo geweest manlief moest persé nog een paar testen gaan halen om het te geloven en ook zo'n digitale ja haha mannen!!!
Dat ziet er hardstikke zwanger uit hoor, gefeliciteert! En voor je man...hm...gooi de testen met de gebruiksaanwijzingen naar zijn kop en ga snikkend in een hoekje zitten, wedden dat die het dan wel gelooft