Hee Mussie!! Gefeliciteerd meid!!! Geniet ervan! Ben blij dat je weer zwanger bent!! Was de laatste tijd een beetje afwezig, maar daarom toch nog een 'dikke' felicitatie van mijn kant!! Groetjes Kalush
Nogmaals dank meiden voor jullie lieve reacties. Lana, we lopen bijna gelijk, jij ook nog van harte meid! Liefs, mussie
ja idd jij bent 3 daagjes verder. dan ben jij de 11e uitgerekend toch? Ja het is echt nog spannend heh.
Ja, ik ben de 11e uitgerekend en het is zeker spannend. Aan de ene kant ben ik super blij en aan de andere kant ben ik oh zo bang. Is ook niet zo gek na 2x een mk te hebben gehad. Maar het belemmerd het blij zijn wel een beetje. En jij? Is het jou 1e zwangerschap?
ja bij mij is het mijn 1e zwangerschap. ben wel hetzelfde als jij ook toch wel een beetje bang dat er toch iets zal misgaan misschien. Het is eigenlijk ook iets ongelooflijks heh hahah. ineens groeit daar iets in je buik. het is allemaal heel spannend. heb je al ergens last van. ik tot nu toe niet echt. mijn borsten zijn wat groter en blauwe aderen zijn te zien. de rest niks. succes heh meid liefs
Het is echt spannend. Ik heb last van wat misselijkheid. Verders nog geen echte klachten. Maar we gaan er gewoon lekker van genieten Jij ook heel erg veel succes. En we spreken elkaar vast nog wel een keertje. Liefs, mussie
Hihi, jij ook van harte meis! Jij loopt 2 dagen voor. Dit is echt erg leuk zo samen zwanger mogen zijn En dat genieten komt echt wel. Maar is nu nog beetje dubbel. Maar dat komt allemaal goed, 3 maal is scheepsrecht!!!
Dankjewel lieverd!!! Gaat het goed met jou??? Hoe was je echo??? Leuk dat ik jullie nu allemaal weer ff spreek
Oh Mussie, wat fijn zeg! Gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat je het nu heel spannend vindt! Gefeliciteerd!!! Pim