ik heb de laatste tijd niet zoveel tijd gehad om iedereen te feliciteren, maar bij deze alle meiden die zwanger zijn geworden van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap en geniet ervan. heel veel liefs san.
Mag ik me bij jou aansluiten? Ook ik feliciteer niet zo vaak als ik zou willen, maar ik wens iedereen een fijne en zorgeloze zwangerschap toe. Angelina
is prima hoor ik wist even niet meer wie ik wel al had gefeliciteerd dus doe ik het even zo. liefs san.
Ik wil ook iedereen feliciteren!! Soms staan er zo veel bij en dan weet ik niet meer wie ik wel of niet heb gehad... Genieten meiden van jullie zwangerschap!
Ook ik doe mee, ik feliciteer ook niet zo vaak als ik eigenlijk zou willen, dus bij deze iedereen die zwanger is van harte!
Hahahaha, dan doe ik ook maar mee !! Ik zou ook vaker moeten feliciteren maar dat komt er niet altijd van. Dus bij deze: MEIDEN VAN HARTE GEFELICITEERD !!!!
Ik doe ook nog mee met feliciteren ! Want heb de indruk dt ik er ook enkelen heb gemist ! Geniet ze !!!
Ik wil ook iederaan van harte feliciteren met hun zwangerschap. Geniet er goed van. Groetjes Alexandra
Voor die gene die ik nog niet gefeliciteerd heb... bij deze dus. Gefeliciteerd!!! Er zijn zoveel zwangeren (gelukkig) dat ik effe niet meer weet wie ik gefeliciteerd heb en dubbel is ook zo raar. Nah ja, beter teveel dan helemaal niet. Groetjes