ik lees dit niu pas Maar wat fijn zeg dat het misschien eerder kan!!! Ik hoop het zo voor jullie, dat het lange wachten beloond mag worden!!! Liefs ook een plaatsgenoot
Hoi meiden, Ik heb van de week nog even met de IVF arts gesproken en het zal er deze maand om hangen of ik er nog net tussen kan. Ik verwacht mijn menstruatie in de derde week van maart.... en eind maart begin april hebben ze w.s. plek. Met een beetje pech kunnen we straks volgens het ziekenhuis gaan starten en dan moeten we op mijn cyclus wachten... :x :x Dat is ech vette pech..maar ach, we hebben nou al zo lang gewacht dat dit er nog wel bij moet kunnen. Tis wel echt balen hoor maar we weten het dus pas zeker als de komen! Dikke knuf en bedankt voor het meeleven...echt super! Elmo
Idd is het einde in zicht... Het wordt nu wel heeeeeel spannend! Voor het eerst dat je op een menstratie hoopt...nou ja, nog ff niet dan Elmo
Ik hoop voor je dat je ongi op tijd komt. Probeer in de tussentijd zo rustig mogelijk te blijven. Door stress kán de ongi een paar dagen later komen. Maar........dat hoef ik jou niet te vertellen he meid. Met al dat wachten, worden we experts op dat gebied.
Ben ik idd van op de hoogte...maar gelukkig vrij nuchter ingesteld hoor. Het zijn alleen soms momentjes dat het ff rot is. Bedankt!
Lina: Meid hoe is het met jou? Gaat alles goed? voel je je goed? Vandaag is het mijn CD 21 Mijn cyclus is tussen de 26 en 32 dus kan vanaf eind van de week begin volgende week....de kans op een start is er dus wel voor de volgende ronde maar dan moet ik echt zo laat mogelijk ongi worden. Daarom denk ik dus dat we het niet gaan halen want het wordt eind maart begin april.... Zal je zien dat ik deze keer een korte cyclus heb en dus in april pas kan starten Nou ja, we avonturen het maar weer. Moet eigenlijk niet zeuren, we zijn al een heel eind. Anderzijds, hebben we eigenlijk al wel genoeg gewacht! Wish me luck! Elmo (zie je ook niet meer zoveel op de IVF-site van Erik en Simone, ben je ff klaar met de MMM? Kan me goed voorstellen hoor)
Elmo, ik heb je een pb gestuurd. Vond het verhaal té lang om op je topic te zetten. En het zou teveel off topic gaan. Liefs Lina.