Zwanger ! En al mama van een meisje van 1,5 jaar en een zoon van 6 maanden !

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Elise1990, 8 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elise1990

Elise1990 Actief lid

8 mei 2015
    185
    1
    16
    Vrouw
    Verzorgende ig
    Nieuwegein
    Hallo !

Ik ben nieuw op deze site ! Maar het lijkt me leuk hier mee te lezen !
    Ben moeder van een dochter van bijna 1,5 jaar (15 november 2013) en een zoon van een bijna een halfjaar (23 november 2014) en inmiddels weer zwanger 7 wkn en 5 dagen. Gister een echo gehad en het hartje klopte mooi! Als alles goed blijft gaan betekend dat dus dat ik binnen 2 jaar en 1 maand 3 kindjes op de wereld heb gezet ! Het is erg snel .. Maar we vinden het super leuk ! En ik hoop dat de kindjes dat over een paar jaar ook zo ervaren !!

Wie heeft ook kinderen zo kort op elkaar ????
    Lijkt me leuk om ervaringen uit te wisselen !

2. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hier ook een verrassing erbij verwacht begin december :) Onze oudste is bijna 2 (26 mei 2013) en de jongste is 6 maanden (26 oktober 2014). Wij hebben er dus straks 3 onder de 3 jaar ook. Ik vind het ontzettend spannend maar heb er inmiddels ook heel veel zin in!

3. Elise1990

Elise1990 Actief lid

8 mei 2015
    185
    1
    16
    Vrouw
    Verzorgende ig
    Nieuwegein
    Wat leuk ! Gefeliciteerd ..

Gelukkig ben ik niet de enige met tempo erin!

Ruim 1 maand voor mn eerste zwangerschap kreeg ik van de gyn te horen dat ik kleine kans op zwangerschap had de komende jaren ivm extreem dun baarmoederslijmvlies ! Die had het dus mooi mis...

Als alles goed blijft gaan zijn daar straks 3 bewijsjes voor haha ..

Hierna vinden we het ook wel prima , 3 kindjes is onze droom!

4. Drieka

Drieka Niet meer actief

Proficiat dames!!!

5. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Gefeliciteerd! :)

6. Loutjepoutje

14 sep 2014
    60
    2
    8
    NULL
    NULL
    Leuk! Gefeliciteerd! Hier ook een verrassing; dochter van net 7 maanden en inmiddels ook weer zwanger. Was niet gepland dus even schrikken, maar natuurlijk super gewenst, en gezellig zo kort op elkaar. Nu alleen weer even de kinderwagen inruilen en een ledikantje erbij, doorschuiven gaat nog niet :D

7. Elise1990

Elise1990 Actief lid

8 mei 2015
    185
    1
    16
    Vrouw
    Verzorgende ig
    Nieuwegein
    Loutje poutje gefeliciteerd !

Ik had het met de komst van de 2e echt veel zwaarder verwacht dan dat ik het daadwerkelijk vind nu .. Het is echt leuk ! Natuurlijk kom je soms even handen te kort .. Maar daar verzin je echt wat op ! Hoe ik het straks met 3 voor elkaar ga krijgen zie ik dan wel weer haha !

Wij hebben een duo kinderwagen een toppi2 van topmark. Echt een ideaal ding ! Kom je ook de kruidvat mee door ;) !

En ik denk dat ik nu straks mn oudste wel in een peuterbedje ga leggen , ze is dan 2 . We gaan het gewoon proberen ! Anders hebben we 3 volledige babykamers in huis , maar dat zien we nog wel.

Bij ons was de tweede ook niet gepland! Dwars door de pil heen .. En nu dachten we , het valt ons zo positief mee ! En we willen er toch heel graag 3 , dus waarom dan niet meteen door .

De eerste jaren zullen vast veel van ons energie vragen ,maar als ze straks allemaal op school zitten en lekker met elkaar kunnen spelen ( en natuurlijk ruzie maken ) word het vast een gezellige boel !

8. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij gaan nu voor een derde kindje. Hebben straks, als alles meezit, ook drie kindjes onder de 2,5 jaar.

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

9. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Gefeliciteerd! Wij stoppen voorlopig even, dochter van 1,5 en zoon van 3 maanden is voorlopig even genoeg. Er was nog de kans op een ongelukje maar dat is niet gebeurd.
    Over een paar jaar gaan wij weer door voor 3 en 4.
    Super stoer dat jullie de uitdaging aangaan met 3 van die kleintjes, respect voor jullie!

10. Elise1990

Elise1990 Actief lid

8 mei 2015
    185
    1
    16
    Vrouw
    Verzorgende ig
    Nieuwegein
    Spannend boommm! Hopelijk lukt het bij jullie dan ook snel ! Sommige mensen zullen ons voor gek verklaren .. Maar ach .. Die spreken we over een paar jaar wel weer haha ..

En dankjewel dyson ! Ook met 2 van die kleintjes verdien je al respect hoor ! Dus jij ook

11. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Gefeliciteerd! Wat een gezelligheid straks :)

12. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Gefeliciteerd

13. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Gefeliciteerd!!

Hier ook 3 kindjes snel op elkaar :) tussen de eerste 2 zit precies een jaar en een dag, was niet zo gepland maar waren er wel super blij mee. Voor de 3de hebben we toch een jaartje gewacht om weer te beginnen, maar voornamelijk omdat zwanger zijn voor mij geen pretje is en mijn lichaam toch wel even de tijd nodig had om een beetje te herstellen ;) Anders had ik het ook wel graag sneller gehad :)

Wij worden ook wel voor gek verklaard of voor konijnen enz.... maar daar trekken we ons niks van aan! Wij vinden het geweldig zo en genieten ervan!

Fijne zwangerschap gewenst!

14. Emib

Emib Bekend lid

26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    Proficiaat!

Hier ook een dochter van 8maanden oud en zelf ondertussen terug bijna 2 maanden zwanger 😊 ik ben hier zo blij om. Toch had ik zelfs veel eerder zwanger willen zijn...

Of ik voor een derde zal gaan, dat weet ik nog niet...

En een ledikant doorschrijven wordt idd moeilijk en een duokinderwafen is ook weer een extra kost...

15. Loutjepoutje

14 sep 2014
    60
    2
    8
    NULL
    NULL
    Hahahah gezellig zoveel lotgenoten 😄😄 gefeliciteerd allemaal! En inderdaad, soms zie je even een beer op de weg maar het zal uiteindelijk best allemaal op zijn pootjes terechtkomen!

16. Narci

Narci Lid

7 feb 2014
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!! Hier ook een dochtertje van 7 maanden en nu 6 weken zwanger! Ben erg blij! :)

17. Gabri

Gabri Actief lid

16 mei 2014
    423
    4
    18
    NULL
    NULL
    Dag meiden,
    Hier nu een zoontje van even 4 maanden maar rond de 6 maanden zouden wij toch ook wel voor een tweede willen gaan. Eigenlijk vooral ik haha Soms twijfel ik wel om toch niet tot 9 maanden te wachten maar de 'drang' is zo groot! Ik had het al vrij vlot nadat zl geboren was eigenlijk.. En het gevoel wordt eigenlijk ook niet minder.
    Misschien zijn het nog wel de hormonen maar ik heb altijd wel een grote kinderwens gehad en toen onze zoon er eenmaal was was ik er heilig van overtuigd dat ik deze liefde aan nog veel meer kindjes wil geven!
    Ik geef wel borstvoeding en heb nog geen menstruatie gehad dus eerst ook maar eens kijken hoe ver we komen. Ik wil er vanaf 6 maanden niks meer aan doen om het tegen te gaan lig! Ben benieuwd!
    Heb trouwnes een hele goede zwangerschap gehad en over mijn bevalling heb ik ook geen klagen dus denk dat het ook een stuk makkelijker maakt om tot deze beslissing te komen. :)

18. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Gefeliciteerd! Hier nu 3 kindjes onder de drie jaar. Ik vind het echt genieten!!
    Ik zou nu alweer voor een 4e willen maar dat kan nog niet haha :)

19. Gabri

Gabri Actief lid

16 mei 2014
    423
    4
    18
    NULL
    NULL
    En gefeliciteerd natuurlijk!!! ;)

Deel Deze Pagina