Ik wil zooo graag testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Noontje, 21 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Pff, wat duurt wachten lang... 'Officieel' mag ik pas over zes dagen testen, maar ik heb echt moeite met inhouden... Voel allerlei dingetjes anders dan andere rondes, maar tegelijkertijd ben ik ook bang dat ik het me allemaal inbeeld, doordat ik steeds meer lees over zwanger worden en dergelijke ;)

Zijn er dames hier die ervaring hebben met eerder testen en die idd positief testten en uiteindelijk ook echt zwanger waren? Geen zes dagen hoor, ik probeer me in te houden, zal toch geen zin hebben, maar gewoon een paar dagen... En wat voor test gebruikten jullie dan?

Liefs Noontje

2. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    verschrikkelijk he die testdrang!! Ik heb er ook ontzettend last van.. en vanmorgen met mn domme hoofd getest.. omo wit natuurlijk grrrr.. maar veel afleiding zoeken van de week!:p

ik denk dat ik dinsdag en donderdag nog een keer ga testen, das voor mn nod..

kruidvat 2v5 en action (als ik op de 2v5 wat zie..)

succes met afwachten!!

3. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Wanneer heb jij je NOD? Toch stiekem balen dat 'ie (nog) helemaal wit is vandaag hè? Ik moet zeggen dat het wachten ook lastiger is geworden nadat ik me hier heb geregistreerd en van alles lees ;) Vorige rondes vond ik het minder lastig.
    Ik wil mezelf verplichten echt te wachten tot in ieder geval donderdag, maar zelfs dan geef ik mezelf waarschijnlijk op m'n kop als 'tie dan wit is... ;)

4. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Mijn NOD is vrijdag of zaterdag.. dus dat duurt nog ff.. ik krijg dinsdag nog telefoon van mn MDL arts.. dus hoop dat ik dan goede berichten mag geven hihi.. maar ja de kans is erg klein.. en ik weet ik moet gewoon geduld hebben, maar laat dat nou net mn zwakte zijn.. haha...

En ik merk het ook wel hoor.. dan zie je vrouwen die al een aantal dagen voor de NOD een posi test hebben, en dan is de verleiding wel heeeeel erg groot he.. ach en proberen kun je het altijd. het is rot om een omo witte test te zien, maar heb al zoveel negatieve testen gehad, dak er juist van van zou staan te kijken als ie een streepje liet zien!!

Succes met wachten, en hoop voor jou ook op 2 mooie streepjes!

5. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Oh, 't staat in je handtekening, nog zeven dagen tot testen... stom van me, haha... :p

6. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Ja, jij ook succes. Ik duim voor je!

7. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Zo herkenbaar, een week voor nod begon bij mij het testen ook te kriebelen. Ik heb bij deze zwangerschap op 10 dpo duidelijk positief getest met de midstream van Z&K ultra gevoelig en het was echt duidelijk geen tuurstreepje. En voor zo ver ik weet ben ik nog steeds zwanger nu 6 weken :D

8. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Ik heb de Ultra Gevoelige toch ook maar besteld, het houdt niet op met kriebelen ;) Hoop dat ik in m'n achterhoofd zal houden, dat het alsnog op niets uit kan lopen, ook al geeft zo'n test positief. Zeg nu wel heel nuchter dat ik er daar aan zal denken, maar tegen die tijd... :p

9. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Noontje, daar denk je dan ook niet aan want een streep is zwanger... al test je op nod dan heb je ook kans dat het alsnog mis gaat dus ja ;) Je hebt nooit geen garantie.

10. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Nee, ik weet het... Maar voorlopig in ieder geval nog op z'n minst een paar dagen wachten...duurt lang ;)

11. Andastra

Andastra Actief lid

15 sep 2012
    454
    0
    0
    Ik heb positief getest op 9dpo en nog steeds zwanger :)

12. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    En met welke test was dat?

13. Andastra

Andastra Actief lid

15 sep 2012
    454
    0
    0
    De kv testjes 2v5!

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik heb positief getest op 9 dpo met clearblue digital maar raad persoonlijk graag aan gewoon te wachten tot NOD... (had de maand voor mijn zwangerschap op NOD getest maar paar dagen laten ging het alsnog mis)

15. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Voorlopig maar mooi weer een dag niet getest, nog vijf te gaan...

16. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Had zelf 6 dagen voor NOD getest, maar vond het zenuwslopende dagen vervolgens. Had al eerder een ronde twee dagen positief getest, maar toen toch ongesteld geworden. Daarbij werden de streepjes ook amper donkerder in de dagen erna, nog meer onzekerheid erbij. Nee, ik raad het af als je je nog een paar dagen kunt bedwingen. Had overigens de Kv2v5

17. nieuwjaar

nieuwjaar Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend!!!ik kan ook over 5 dagen testen......hoop zoo!!

18. Noontje

Noontje Actief lid

7 apr 2013
    345
    0
    16
    Ik hoop met je mee Nieuwjaar! Spannend! Duimen dat we allebei goed nieuws hebben eind van de week...

19. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Kan me voorstellen dat de spanning niet te houden is:D. Ik heb die drang gelukkig niet, ik krijg die pas op NOD of de dag erna. Ik wil gewoon geen negatieve test zien dus wacht ik altijd af.
    Gelukkig mag je over een paar dagen testen als je het volhoudt, veel succes!

20. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 12 dagen dpo al heel duidelijk positief getest met k2v5 en z&k extra gevoelig. Waren beiden even donker.

Deel Deze Pagina